Ik heb aan de distributie kant zelf een steun gemaakt aan de hand van de andere steunen,
Maar deze steun is maar tijdelijk om te kijken hoe hij er in hangt zonder motor takel en dergelijke.
Nu heb ik de versnellingsbak erin gehangen hoe ze het beschrijven bij een c20xe, dus de achterste steun opgevuld.
Maar nu komt de steun aan de voorzijde van de bak aan.
klopt ja maar daar zat van te voren al een c25xe in en heb daar naderhand een Z32SE ingehangen omdat de oude kapot liep , dus de motersteunen kan ik ook niet veel over vertellen , alleen dat er een vulplaat achter de baksteun werd gebruikt van +- 1 cm dik
dit is de link van hobbiebob zijn corsa a v6 die corsa b v6 van hem die heb ik gekocht in mei 2014 :thumb
carlo(astra)? heeft bij mij de F20 van een c20xe eraan gehangen :thumbup :wors
het topic van hobbiebob had ik gezien maar kon er niet echt uithalen wat hij met de achterste steun had gedaan,
Maar ik heb het nu voor een stuk opgelost door het sleufgat van de achterste baksteun 1cm langer te maken
zodat ik de motor naar achteren kon duwen. nu ligt de steun aan de voorkant weer vrij en heb ik meer plaats voor mijn inlaatspruitstuk aan de voorkant.
Gisteren en vandaag heb ik de naven geplaatst van de V6 met de remmerij van de V6,
En heb ik een begin gemaakt aan de kabelboom.
Maar nu vraag ik me af welke rembooster en hoofdremcilinder te gebruiken bij de V6 remmen, En welke radiateur voor de koeling.
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.
Ik zal binnenkort ook wat foto’s posten.
Groeten Bas
Auteur
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)