corsa a v6

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 396)
  • Auteur

Even een vraag, heb jij hem bij de rdw laten keuren zonder dat de auto apk heeft?
    Ik wil mijn motor ook nog op kenteken, alleen dacht dat je dan ook apk er op moest hebben!

Mooi werk zo met een v6 erin, misschien ook nog een keer een optie om zelf te bouwen:)

Grt sylvester

je kan zonder apk keuren

ik heb mijn kadett ook laten keuren zonder apken gelijk er apk op laten zetten

kon er gelijk smiddags mee rijden met mijn V6

week later had ik me papieren binnen alleen apk papier gelijk

zonder papieren mag je eigenlijk niet rijden hè ;)

[rquote=1859972&tid=141510&author=kaneelschep]zonder papieren mag je eigenlijk niet rijden hè ;)
    [/rquote]

Je krijgt eerst een tijdelijk papiertje, waar je dan mee mag rijden, later definitief.

dat klopt ik heb had ook zo’n papiertje. heb inmiddels het kenteken gekregen vandaag. dus snel apk en het feest kan beginen

jep met dat roze papiertje mag je gewoon rijden hoor

had het ook nog even nagevraagd toen en moch gewoon

alleen vond ik t jammer dat k niet was aangehouden met da papiertje hahaha

Hebben ze bij de RDW ook naar de maximale aslast voor gekeken? Bij de golf 1 cabrio met R32 motor van een vriendin van mij hadden we een probleem met de maximale aslast namelijk, daar gingen we overheen.:( Duurde even voor we die kilo’s er weer af hadden. Wel ruig, golf 1 cabrio met 184Kw op kenteken.:agent

[rquote=1856591&tid=141510&author=jblfreak]woog orgineel 980 en nu 1080

gewoon standaard eigenlijk en geen gekke dingen

alleen blok en remmen
    [/rquote]

Is jouw auto vantevoren gewogen dan? Of ga je er maar van uit dat het originele kenteken gewicht klopt?:hmmz

Het gewicht dat origineel op kenteken staat wijkt in de meeste gevallen nog aardig wat af van het werkelijke gewicht.;)

deze gsi woog precies t zelfde als mijn oude op kenteken

bij mij is zoiezo niet over aslasten gepraat

ding ging op de weeg brug werd gewogen en klaar

dat is wel merkwaardig, mijn auto is niet op een wegbrug gewogen. Dus niet de totale auto op een wegbrug.
    Ze hebben binnen in die hal daar de aslasten voor en achter gewogen, en obdv kwam er een totaal gewicht uitrollen.. Ze hadden daarbuiten wel een grote wegbrug, maar zag dat ze daar alleen vrachtwagen opreden.

Was trouwens RDW Schiedam.

ze hebben de heele auto gewogen .daar ga je al eerst voor en dan achter dan is hij altyd wat zwaarder bij die gasten. als ze dat bij mij haden gedaan had ik wel gevraagt om hem totaal op de weegbrug te zetten.heb het op mijn werk mee gemaakt de bus te zwaar ook eerst voor en toen achter bekeurt dus. gaan naar een weegbrug de bus in zijn geheel er op en zat nog net onder het totale gewicht

Huh vaag, in Zwolle moest ik mn Corsa op een weegbrug zetten… Was buiten op een groot gemarkeerd stuk asfalt. Compleet er op.
    Pas toen ik weer binnen was drukte hij zn meter aan. En zagen we het totale gewicht.

[rquote=1860459&tid=141510&author=Jerremy]dat is wel merkwaardig, mijn auto is niet op een wegbrug gewogen. Dus niet de totale auto op een wegbrug.
    Ze hebben binnen in die hal daar de aslasten voor en achter gewogen, en obdv kwam er een totaal gewicht uitrollen.. Ze hadden daarbuiten wel een grote wegbrug, maar zag dat ze daar alleen vrachtwagen opreden.

Was trouwens RDW Schiedam.[/rquote]

jou astra is toch gekeurd voor de nieuwe regelgeving bij rdw?

Nee, in sept. 2009, en is een wagen van ’97
    Het enige wat ik had was wegen en Co. Verder hebben ze helemaal niks gedaan op de standaard technische inspectie na

Me vorige gsi met de 2,5 daarmee moest ik wel naar lelystad, en was nog wel keuren op de uitgebreide manier. Maar dat was begin 2007 geloof ik..

ff een vraag…als wij zo’n kooi erin wil hebben dan wel een fia gekeurd en geschroefd/gebout..
    wat zijn de kosten daarvan en weet iemand een redelijke winkel..?

alvast bedankt..;)

Ligt er aan wat je wilt, ik heb hem 2e hands gekocht gezien het nogal scheelt in aanschafprijs!!

OMP, Sparco, Wiechers en nog wel aantal merken leveren FIA gekeurde rolkooien.

heb zelf een OMP in de schuur klaar staan voor in me corsa, met alle bijbehorende keurings papieren.

wie kan mij aan een winkel of adres helpen waar ik een omvormer kan halen voor de toerenteller van een digidash van 4 naar 6 cillinder ben de heele dag al aan het zoeken :o

Zal lastig worden.

denk dat je het gemakkelijkste kan ombouwen van senator a/b of monza digitale toerenteller in de Kadett behuizing ombouwen.

Of gewoon analoog houden, is meer keuze in! en vind het zelf prettiger aflezen en werkt zonder vertraging!

Kwa vorm lijken ze veel op elkaar…… iig op het oude type met de bult er in.

kijk is ff op ebay, daar staan als het goed is van die kastjes op ;)

oke maar hoe noem je die dingen heb al heel wat geprobeert

pulsdeler? je wilt iets hebben dat 2/3 van de pulsen doorgeeft.

u2u gsi maffia even
    hij heeft er een in zijn kadett V6 zitten en misschien wil hij wel info delen

Da wist ik niet! Dus als je hem ook meteen apk laat keuren kan je er wel meteen mee terug rijden..
    Chill!!! :D

vandaag de auto voor de apk gehad bleek het co te hoog..:swear
    denk dat er maar een cat onder moet..:(
    dan zal het probleem vast wel over zijn..:D

hmm dat is wel jammer
    maar met een cat zal het idd wel goed zijn;)

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 396)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.