Corsa 1.7 isuzu blok hoge km stand?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa 1.7 isuzu blok hoge km stand?

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261469

    Hallo allemaal,

    Ik wil nu een corsa 1.7dsl metmeen isuzu blok kopen.

    Maar ze zijn allemaal rond de 3 ton? Kunnen deze blokjes dit aan?

    Wat zijn de pluspunten en wat zijn de minpunten? Waar moet ik op letten?

    En hoeveel kunnen deze blokjes lopen tot ze “op” zijn?

    Alvast bedankt

    #18182708

    5 ton halen ze makkelijk.

    dynamo en startmotor zijn een zwak punt.
    olie cater controleren op roest ..

    verder starten en lopen…

    #18182709

    Kijk eens in mijn Topic van mijn Corsa-B 1.5 Turbo Diesel..

    Die heb ik gekocht met net geen 3 ton op de klok, en ben m toch knap aan t martelen nu (turbodruk verdubbeld)… Blijft heel voorlopig.
    Dit is vrijwel eenzelfde motor als de 1.7D, alles afhankelijk van het geleden onderhoud ,en de geleden omgang met de auto, en het motorblok.

    Zwakke punten:
    Startmotor
    Dynamo
    Carterpan (doorroesten)
    Radiateur: (Verstopt raken)
    hier en daar zweten of lichtjes lekken van olie..

    #18182710

    Snap niet dat mensen zich blind staren op een een kmstand.

    Ook isuzu wel in astra F 551.xxxkm :thumbup

    #18182711

    Mijn Isuzu blok liep stuk met 270.000, maar volgens mij is dat de uitzondering.
    Vorige blok ging er met 3 ton uit, maar die kon er nog makkelijk 3 ton bij voor mn gevoel.

    #18182712

    Blokjes zijn zo taai dat roest vaak sneller is.

    #18182713

    Elmo tuft ook nog rustig door met z’n bijna 3 ton op de klok. Mijn vorige B 1.7D heb ik eind 2009 gekocht met 306.000 op het klokje en begin 2011 verkocht met 365.000 op het klokje. Kreeg laatst van een kennis nog een foto dat ‘ie ‘m gespot had bij hem in de wijk. Het ding zal nu ongetwijfeld over de 400.000 zitten.

    Elmo start in elk geval nog alsof ‘ie nieuw is. Soms slaat ‘ie zelfs sneller aan dan mijn leasebak, een 1.6 common rail turbodiesel.

    #18182714

    Mijn isuzu 1.5 turbo diesel heeft niet meer nodig dan 1 of anderhale slag (halve tot driekwart omwenteling) om aan te slaan, nu ook met temperaturen op of onder het vriespunt.

    308.000km.

    Willem

    Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.