Corsa 1.4 16v 1997 aankooptips?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa 1.4 16v 1997 aankooptips?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo,

Langs mijn astra wil ik nog een corsa kopen omdat 1 auto niet voldoende is voor mij en me vriendin.

İk heb nu een leuke corsa 1.4 16v uit 1997 gevonden een sport uitvoering, alleen waar moet ik op letten bij de aankoop? Wat zijn de kwaaltjes? En hoe is de verbruik in de stad?

İk bedank jullie alvast voor de moeite.

Gr

De eerste paar links:

http://www.google.nl/search?q=aankooptips+corsa+b&oq=aankooptips+corsa+b&sourceid=chrome&ie=UTF-8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Succes!

Olieverbruik van deze motoren is het ergste wat mij betreft :jerry

En dan heb je nog de roest bij de corsa b king:

En zowiezo even de links van Joop doorlezen ;)

Olieverbruik is helemaal afhankelijk van de omgang met de motor. Heb 2 X14XE’s en beiden verbruiken geen druppel olie, omdat er fatsoenlijk mee is omgegaan. Sportief rijden kan zeker, maar weet wel wanneer je dat doet. Eerst goed warmrijden. Heb je dus zelf in de hand.

Bij een gebruikte wagen ligt het eraan hoe de vorige eigena(a)ren ermee is/zijn omgesprongen. Vaak is het dan al te laat. Dus ook proberen iets over de historie te achterhalen. En roest heeft iedere auto. Op tijd behandelen, dan is er niets aan de hand. Maar ook hier is bepalend in hoeverre de vorige bezitter daaraan (n)iets heeft gedaan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.