###CONTEST 6###

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop ###CONTEST 6###

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 51)
  • Auteur

heeft wat weg vn de kleur vn die nieuwe ibiza:

en inderdaad n erg mooie kleur,, wilde de mijne eerst ook groen make, maar heb uiteindelijk voor de 2-tone gekoze die ik nu heb

Mn eerste autoshop:D Dus beetje slordig nog..:agent

voor een eerste shop zeker niet onaardig:D

haha dankjewel, ik zie echt een hoop lelijkheden er nog aan dus misschien ga ik me er van de week nog eens over buigen..
    Vind het wel leuk met auto’s, had ik nog nooit geprobeerd:D

haha

Ziet er goed uit voor een 1ste x..:wors

1 dingetje,, je kunt veel beter eerst alles in 1 layer zetten voordat je lichten ‘aan’ gaat zetten. Je krijgt dan niet van zo’n lichte randjes naast de auto;)

idd leuke shop voor eerste keer.
    alleen voorwiel zit een beetje raar, maar voor de rest ziet het er netjes uit:thumbup

origineel gepost door .B4R7.
    1 dingetje,, je kunt veel beter eerst alles in 1 layer zetten voordat je lichten ‘aan’ gaat zetten. Je krijgt dan niet van zo’n lichte randjes naast de auto;)

Had ik gedaan, maar de lampjes in de mistlichten had ik al op de bumper gezet voordat ik de bumper op de auto plakte, dus dat is ff de mist in gegaan:hmmz

En het voorwiel zit inderdaad vaag,
    ik ga me er nog wel eens over buigen haha

netjes hoor voor een eerste pictune :wors

origineel gepost door .B4R7.

nooit 1 laag maken van je shop! hou alles in aparte lagen…als je later iets wilt veranderen en alles staat in een laag……..succes :thumbdown
    ik weet niet of je met paden werkt, maar anders wordt het helemaal een ramp.

cheersking:

ik weet het maar normaal is dat toch het allerlaatste wat je doet,, de lichten want anders krijg je dat nooit fatsoendelijk.

Ik ben nog bezig aan eentje, zal binnekort wel af zijn :jerry

@Kadett 1.5-TD 4Deurs.. je heb nog 4 dagen voor de inzending:thumbup

@Kadett 1.5-TD 4Deurs.. over 4 dagen loopt de inzending af.

Ben zelf vanaf donderdag op vakantie voor 2 weken.
    kan 1 van jullie er een poll van maken, zodat we kunnen stemmen op de shops?

gaat wel lukke,, kmaak dr tege die tijd wel n. zorg wel dat er lang genoeg te stemmen is zodat jezelf ook nog je stem kunt uitbrengen

thanks..

zo en nu is hij klaar:P

de grille nog wat veranderd:
    – het chroom nog iets smaller gemaakt en er n stukje uitgehaald zodat er een spijltje ontstaat zegmaar
    – OPEL in de grille gezet

– Booskijkers nog iets beter afgewerkt
    – raam boven wat beter afgewerkt en de antenne weggehaald

en wat misschien nog wel het meeste opvalt van alles is de luchtinlaat in de zijkant..

oordeel zelf maar:

dr heeft onderhand tog al wat tijd ingezeten:P

oja,, de achterlampen zijn nu ook wat minder cartoonie:P
    greetz

mooie kleurencombi:thumbup, alleen bij de spiegel en en de ruit zie ik nogn klein beetje blauw zitte :P

Zo heb de velgen veranderd.

Vindt het zo mooier.

zo blijft hij.:

O ja ik kan niet stemmen, want ik ben een weekendje weg naar Amsterdam, dus ik zal het pas zondag avond zien, wie heeft gewonnen,.

hoop dat ik tog 1 puntje krijg… had die van mij tenslotte na 1 dag al ingestuurd.. is tog wel een punt waard vind ik

zal nog wel iets langer zijn dat stemmen,, Scorpion is zowieso niet thuis volgens mij, dus ik zal de poll maken, zoals ik al had aangegeven. waarschijnlijk stemmen tot aan met volgende week zondag;)

owke haha dan kan ik dus nog wel mee doen hahaha….

kmaak de poll morge rond 7 uur savonds. dus inzenden kan nog.. alles wat na 6 uur savonds morge in wordt gezonden zet ik er niet meer bij!

probleem is wel dat de tijd voor geen meter klopt
    dus ik zet alles drbij wat er in is gezonden morgen,, rond 7 uur dus;)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 51)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.