Constante stroomdraad trekhaak aansluiten Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Constante stroomdraad trekhaak aansluiten Astra J

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Goedemiddag, vorige week heb ik een trekhaak onder mijn Astra J 1.6 uit 2010 gemonteerd. De electrische set was eenvoudig aan te sluiten en alles werkt naar verwachting. Het enige wat ik nog moet aansluiten is de constante stroomdraad op de contactdoos t.b.v. de caravan. Mij is het niet geheel duidelijk waar ik de stroomdraad kan aansluiten. Logisch is om met een 4mm2 kabel direct naar de accu te gaan maar omdat de accu vanuit de auto slecht te bereiken is weet misschien iemand wel een voor de hand liggende oplossing. In afwachting van jullie reacties, alvast bedankt.

Ik weet niet waar je hem aan moet sluiten maar wel hoe op een makkelijke manier. Ik heb dit ding gebruikt, ideaal zonder knippen van draden. Deze kan je namelijk zo aan een kabel drukken en in een aansluiting drukken in je zekering box waar 12 V op staat. Zo blijft je huidige onderdeel werken (waar de zekering voor is bedoeld) en heb je een nieuwe 12v aansluiting.

Tedmachanic heb je mijn PM gehad?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.