Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels-

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels-

19 berichten aan het bekijken - 226 tot 244 (van in totaal 244)
  • Auteur

Het was idd erg mooi, en blij dat we er bij konden zijn.

Sterkte allemaal in deze tijd.

Mvg nick

Gecondoleerd aan de familie en vrienden

STERKTE!!

nova en stoeipoes

Even heb ik met de gedachte gespeelt om er foto’s van te maken, maar tegelijkertijd vroeg ik me af of het wel gepast zou zijn geweest..

Een ieder die aanwezig was zal dit beeld in hun herinnering bewaren..

Het was een ‘mooi’ afscheid…

Grt, Erik

Ik kreeg vandaag nog een mail van mijn tante.

Hun zoon Martin is 1 van de kameraden van Adriaan.

Denk wil diegene die meegeholpen hebben met de erehaag deze mail niet ontzeggen. (mail is naar mijn ouders verstuurd aangezien ze mijn mailadres niet hadden):

“Hallo Cees en Willy,

Via Jos hebben jullie misschien wel gehoord van het vreselijke bedrijfsongeval dat een van de beste vrienden van Martin is overkomen. Adriaan is bij dit ongeval om het leven gekomen. Jarenlang was hij bij ons kind aan huis. Adriaan was ook lid van de opel club. Toen we vanmorgen naar het crematorium reden waren onder de indruk van al die opel rijders die met hun auto langs de weg stonden, en als het ware een erehaag vormden. Wij willen Jos dan ook laten weten dat het enorm gewaardeerd werd door familie en vrienden. Het was indrukwekkend om te zien.

Groet,

Tiny”

Jos

mooi mailtje:thumbup:thumbup

gecondeleerd,

lees het net pas…

Ook ik lees dit net.

Ik kende Adriaan ook niet persoonlijk al heb ik hem volgens mij wel ontmoet toen ik bij Niels een motor kwam halen voor mijn omega en hem toen ff heb geholpen met het uitbouwen van de motor van zijn senator.

Aan alle vrienden en familie heel veel sterkte met dit tragisch verlies,

Dennis.

Ik lees het topic nu net pas.
    Ook van mijn kant sterkte voor de nabestaande in de komende tijd en natuurlijk alsnog gecondoleerd.

voor alle nabestaanden,Gecondoleerd.

Ik zie net dit topic.
    Alsnog gecondoleerd en veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden van Adriaan.

Vr.gr.
    Manuel

ik lees het nu ook pas net, gecondoleerd en veel sterkte:cry

Geconduleerd, en veel sterkte aan familie en vrienden.

zit toevallig ff op het forum te kijken lees je dit
    ontzettend mooi dat die ere haag is gedaan door het opel forum had er zel fwel bij willen zijn ook al kende in em niet persoonlijk
    gecondoleerd voor iedereen

Voor de mensen die mij het gevraagd hebben, de nummer die op de crematie gedraaid zijn zijn de volgende,

Dimmu Borgir – Metal Heart
    Trail of Tears – Illusion?
    Dimmu Borgir – Sorgens Kammer (Original 1996 version)

Ik zal een deze dagen ook nog een paar foto’s posten.

had het je niet gevraagd, maar toch mijn dank.

lees dit net pas
    maar hier word je stil van
    dit was een waardig afscheid voor een echte opel liefhebber :thumbup
    heb dit topic door zitten lezen met tranen me me ogen
    dat zoiets kan gebeuren
    denk dat jullie door de aanwezigheid zeker hebben gezorgt voor een waardig afscheid.

ook vanaf hier ook al is het te laat

veel sterkte aan familie en vrienden

jozef en miranda

origineel gepost door rallyastra
    Voor de mensen die mij het gevraagd hebben, de nummer die op de crematie gedraaid zijn zijn de volgende,

Dimmu Borgir – Metal Heart
    Trail of Tears – Illusion?
    Dimmu Borgir – Sorgens Kammer (Original 1996 version)

Ik zal een deze dagen ook nog een paar foto’s posten.

Alledrie ijzersterke platen. Dit moet inderdaad een waardig afscheid geweest zijn. Hulde aan hen die zich hiervoor ingezet hebben.

Het is misschien heel erg laat om hier nog op te reageren maar bij deze wil ik alle familie,vrienden nog heel veel sterkte wensen bij dit grote verlies.

Ik heb dit met tranen in mijn ogen ziten lezen omdat hierdoor bij bij het verleden weer even boven kwam.

ongeveer 10 jaar geleden is een kammeraad van mij ook veel te vroeg heen gegaan (21).
    Hij was bezig Met een A manta die hij hellaas Net niet af heeft kunnen maken.
    Wij waren de avond voor zijn overlijden nog met de manta aan het schuren en klaar maken om naar de spuiter te gaan.
    Woensdag zou de manta weer in kleur bij hem thuis staan maar dat is dus helaas niet meer gebeurt.

Ik leef dus erg mee met de na bestaande en dit verlies zal nog wel even blijven hangen bij de meeste mensen zoniet voor altijd

live is short….don’t mis a thing before it’s over

Paul:cry

ook hier heel veel sterkte aan familie en vrienden

groet michel

19 berichten aan het bekijken - 226 tot 244 (van in totaal 244)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.