Concoursweekend Zennewijnen 2-4 september 2011

Forumindex Forums Overige Meetings Concoursweekend Zennewijnen 2-4 september 2011

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur

@Hulkie wrote:

Nog een vraagje trouwens.

Ik neem aan dat als we op zondag komen we wel gewoon bij de andere manta’s
    mogen staan? En dus niet buiten op de parkeerplaats (zoals dat bij sommige andere meetings wel is)

mvg Gerry

mag geen probleem zijn ik plof hem ook altijd alleen zondags ertussen :thumb

de camping was vandaag nog op tv:

http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuwsartikel/1103091/Campingprobleem-Appelpop-opgelost.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

ook vreemd,ik heb daar het weekend niks van gemerkt :D :D zat wel een camper vast volgens mij :D :D :D :D

Nou de eerste x en de laatste x,gaat niet meer gebeuren dat ik/en vele met mij onze geliefde bodide.in 1 of ander knollenveld weg zet.
    K hoorde de deuken ingedukt worden door vrijwillers die m”n manta wel door de blubber uit wilde helpen.
    K was de laatste,vol gas wegwezen.
    Ja sorry als dingen zo gaan.
    Lukte ook nog.
    Vet gas erop trappen met die handel,
    Sorry voor de gene die ik onder geblubbert heb.
    Helpers zaten onder de zooi/blubber.
    Tenten boze mensen op m’n dak.
    Maar beter dat we dit soort locaties vermijden.

Ach was iig mooi gezicht giel zal nog wel lang niet vergeten zijn haha wat zagen somigen eruit haha

Ach was iig mooi gezicht giel zal nog wel lang niet vergeten zijn haha wat zagen somigen eruit haha

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.