Compleet achterlicht vervangen astra

Forumindex Forums Modellen Astra Compleet achterlicht vervangen astra

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Hallo
    Kan iemand mij vertellen hoe ik een compleet achterlicht van een astra station
    2011 moet vervangen

bvd

Gosse

Over het algemeen niet te moeilijk: In de kofferbak zitten wellicht van die ‘roostertjes’ aan de binnenkant van je achterlampen. Die eraf klikken. Dan zie je de achterkant van de achterlampen al zitten. Zitten ze er niet kunnen gelijk de moeren eraf> Dan witte (of andere kleur) driepuntige schroeven (eigenlijk moeren) met de hand losdraaien. Bekabeling losmaken d.m.v. goed kijken en dan is de lamp eraf.

Welke astra H?

http://www.youtube.com/watch?v=bU_r_5P0ER4″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Zie remlichten.

Sorry voor de late reactie maar ik dacht dat je een melding kreeg als je een reactie had maar het gaat om de astra J
    en er zit nogal wat bekleding aan de binnenkant

Oh ja, dat is waar. De H’s zijn hoofdzakelijk tot 2010 geleverd. Foutje. Check je boekje eens, staat vaak een goede beschrijving voor het vervangen van de lampen. Kan je uit afleiden hoe je de unit vervangt.

gewoon klepje open doen in de bekleding en de moeren losdraaien (3 stuks) achterlicht komt in zen geheel eruit.

Nagenoeg zelfde als bij de H dus?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.