commodore b 3.0 24V

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 102)
  • Auteur
    Berichten
  • #17731125

    vind het zeker een gaaf model.
    Herstel d’r in ere :D

    #17731126

    eraf halen is dan het motto,
    na schoonmaak ff een paar pics hier. :kewlpics

    denk dat de ‘schade’ mee zal vallen :thumbup

    hoe mee pics hier, des te meer ideeen er los komen,
    andere users zullen dan inspringen en je bijstaan :wors

    ;)

    #17731127

    ideetjes zijn nog welkom uiteraard, maar de planning is bijna rond. ;)

    #17731128

    mooie bakken zijn dit hoor:thumbup:thumbup

    #17731129

    de twijfel is er in geslagen, vinyl of geen vinyl :wtf

    #17731130

    ik heb het bij mijn commodore A niet gedaan, maar ik heb er toch wel een klein beetje spijt van dat ik het er niet op gedaan heb.

    maarja, ik zou gewoon de auto spuiten in de kleur ook het dak. en dan als hij opgebouwd is, en je vind hem niet helemaal ”af” dan kan je altijd nog zeggen van doe er een vynildakje op.:thumbup

    #17731131

    origineel gepost door bettus accu
    ik heb het bij mijn commodore A niet gedaan, maar ik heb er toch wel een klein beetje spijt van dat ik het er niet op gedaan heb.

    maarja, ik zou gewoon de auto spuiten in de kleur ook het dak. en dan als hij opgebouwd is, en je vind hem niet helemaal ”af” dan kan je altijd nog zeggen van doe er een vynildakje op.:thumbup

    Lijkt mij ook de beste optie.

    Volgens mij is dit een hele mooie basis om mee te beginnen.
    Prachtige bak! :wub

    #17731132

    ben zo een beetje aan het rondkijken voor velgen, en eerst ging mijn voorkeur uit naar foose nitrous gray, maar deze zijn blijkbaar niet verkrijgbaar in de maten die ik wil. Dus 9/10 zullen het er worden van Intro… de twijfel zit enkel nog tussen deze…

    of deze;

    Intro Speedstar

    eerst wou ik dus eigenlijk dit;

    foose nitrous gray

    #17731133

    Doe dan maar de Foose wielen.. die zijn erg mooi, de mooiste uit het rijtje..

    #17731134

    zeg ik juist, was mijn eerste keuze, maar niet verkrijgbaar in de maten die ik wil… de chromé uitvoering dacht ik wel, maar dit vind ik té

    #17731135

    intro speedstars.

    die foose wielen vind ik niks aan? zelfs onder echte muscle cars vind ik t niets.

    een breed set klassieke BBS racing (E30 ofzo) zou ook geweldig zijn

    dit dus :P

    http://www.bbs-racing-wheels.com

    #17731136

    kvind die bbs zeker knappe velgen, maar weer veel gezien hé…

    #17731137

    niet verstandiger om eerst plaatwerk aan te pakken ?, want ik denk als ik zie hoe het zichtbare plaatwerk is dat je de schrik van je leven gaat krijgen.

    deze is echt rot, schermen, chassisbalk, deuren L&R, dorpels, heb je naar de kont en de achterste zijschermen de de a-stijlen gekeken ?

    kunnen verschrikkelijk rotten.

    #17731138

    dat is zeker de bedoeling om eerst al het plaatwerk aan te pakken, volledig strippen en alles nieuw, aanpassen etc… stond hier al eerder in het topic vermeld… Maar ik heb persoonlijk weinig tijd dus als ik nu begin te zoeken achter velgen zal ik tegen de zomer er wel uit zijn… :P

    #17731139

    en wat maakt het trouwens uit of ik de velgen nu koop of volgend jaar? :wtf

    enfin, ondertussen al paar mailtjes liggen sturen met iemand in de US. De foose gray zijn dus gewoon niet beschikbaar in die maten, dus gaan we voor iets anders…

    #17731140

    ik zou zeggen, eerst maar eens het plaatwerk ‘blootleggen’ ;)

    #17731141

    Zo zeg, dit ding is goed hard achteruit gegaan!
    Was toch ooit een concourwinnaar??
    En wat is eigenlijk mis met die brock?-wielen?
    Onderschat de restauratie niet, je kon wel eens schrikken.:o

    #17731142

    is niet de eerste die ik opmaak, dus weet ongeveer wel waar ik aan begin (is altijd ongeveer, want het is altijd erger dan je had gehoopt :P)

    Mis met de brock velgen? Niks, kopen? :D

    #17731143

    kort lontje ?

    wat jouw volgorde van restaureren is helemaal aan jouw, ik verbaas me alleen een beetje, met mij volgens mij meerdere.

    Dus nogmaals veel suc6 met de resto.

    balkje is trouwens toch al verkocht.

    #17731144

    niks van aantrekken. jij weet zelf hoe jij het aan wilt pakken, en over hoeveel tijd jij het(de restauratie) wilt doen.

    ik heb in ieder geval respect voor deze restauratie! zoveel topics over oude opels zijn er niet, dus vooral door blijven posten!

    mijn velgen had ik ook al gekocht in amerika voor ik aan het project begonnen was. en zie je wat er nu van gekomen is? een hele mooie commodore A. zeg maar is dat dat gevalletje verkeerde prioriteit is:P

    welke kant balk is verrot? me pa heeft ook nog wel het een en ander liggen.:thumbup als je er aan toe bent voor zon balk, kan je mij altijd even u2u’en.

    #17731145

    thx bettus, ga ik zeker doen, links voor is rot… ik ga sowieso nog eens afkomen, vorige deal was ook dik in orde ;)

    #17731146

    deze man heeft er een handje van om een ander iets op te leggen omdat hij het zelf schijnbaar allemaal beter weet doet dat op meerdere topics

    dus stoor je er maar niet aan en ga lekker verder met je eigen ideeen :wors:wors:wors:wors

    #17731147

    iemand een idee welke et deze commo heeft?

    #17731148

    direct ne schone kerst… de moed is nu wel helemaal in mijn schoenen gezakt, wa e apenland…

    even recapituleren;

    auto gekocht
    papieren in orde gemaakt in Nederland

    dan beginnen we in Belgie

    – naar douane gegaan, papieren in orde, sturen mij door naar verzekering
    – naar verzekering gegaan, die sturen mij door naar Opel
    – naar Opel gegaan, die sturen mij door naar de keuring
    – naar de keuring gegaan, die sturen mij door naar de FOD Mobiliteit en vervoer
    – naar FOD gebeld, uitleg gekregen
    – gedaan wat ze mij hebben gezegd, alles inscannen, en doormailen, en dan kan de procedure opgestart worden
    – nu, HEEL VEEL LATER, antwoord gekregen van de FOD;

    DA IK TERUG NAAR DE KEURING MOET!!

    Niet in Tienen maar bv in Alken, om de procedure op te starten!
    Dit wil dus zeggen, auto zal volledig worden nagekeken, alles, tot in de kleinste details, en MOET VOLLEDIG STANDAARD STAAN!!

    wa e APENLAND

    Ik ben echt pissed, en heb der totaal geen zin meer in, ga het nog ff laten bezinken, maar momenteel heb ik veel zin om hem terug weg te doen…

    Standaard is op zich geen probleem, standaard vering, standaard velgen, da krijg ik allemaal wel vast en das zoveel werk ni, maar als ik motor terug moet ombouwen, salu, en dit terwijl de ombouw is goedgekeurd door Opel zelf! :(

    #17731149

    hij staat toch als 24v op kenteken?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 102)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.