Commo ’67

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 96)
  • Auteur
    Berichten
  • #18282764

    yep, een c30ne,
    er is heel wat aan gebeurd: cilinderkop bewerkt, grotere kleppen , andere nokkenas
    onderblok gehoond, gesmede zuigers, alles van gewicht gebracht en geballanseerd
    spagetti kollektor (ik heb wel de originele 4bak erachter laten zitten)
    DTA management, injektoren, aanzuigbuis en de nodige sensoren uiteraard
    de bobijn is van BMW en de bougiekabels van VW :???:
    rijd stukken beter dan met de originele injektie (’tzou maar spijtig zijn als dat niet zo was natuurlijk)
    rijd veel relaxer nu, het ‘bokken’ is gedaan (rijden op lage toeren)herneemt veel sneller king:
    het verbruik valt natuurlijk af te wachten, maar dat is het minste van mijn zorgen, het is gemaakt om ‘gaaz’ te geven
    en dat doen we dan ook :wors
    moet nog juist een nieuwe toerenteller gaan halen want dat oud ding van 47 jaar wil niet mee met de DIS ontsteking :(

    #18282765

    Welke injecteren heb je erin gekregen dan?

    Ik heb de originele er in… hoog ohmig die zouden moeten werken met mijn vers.

    Nokkenas zou ik ook nog willen veranderen bij mij. Maar ik weet niet welke mooi rijdt op zon motor.

    Mooi dat ie lekker rijdt nu. Scheelt je een hoop gedoe als er ooit iets mis is. Alles is nieuw dus geen geklooi meer met oude draadjes enz. Top

    #18282766

    Mooie wagen zeg! Je pakt het ook goed aan. Alles maar eens op mijn gemakje doorgelezen nu ik serieus mijn
    Commodore ga oppakken. Kan er veel van leren. Mis alleen de foto’s ;)

    #18282767

    vorige week in Brasschaat bij ‘WoW’ (Winter op Wielen)

    #18282768

    #18282769

    Echt een mooie wagen…. :wub :wub :wub

    #18282770

    en een goei nu ook hehe :jerry

    #18282771

    Njammmmmiiiiiiieeeeee,klasse bak :thumb :thumb

    #18282772

    Spijtig genoeg mag ik nog een paar weken niet met de auto rijden door de medicatie die ik moet nemen
    dus dan maar even laten warm draaien op de oprit

    #18282773

    Stoere bak, Commo! :thumb

    #18282774

    Schitterende Opels…. :wub :wub

    #18282775

    Niet zo goed zichtbaar, ik heb e voorbanden vervangen van 225/45 naar 205/40 . Is een pak beter ivm de spoorvorming
    (belgische wegen…) en wat veiliger voor de voorschermen want met de 225 was het héél erg nipt

    En voortaan rijden de dames ook altijd mee!

    #18282776

    225 was het! Machtig!
    Ze klagen bij mij al dat 195 de wielkast zou raken…maarja die zijn niks gewend

    #18282777

    ik heb geen enkele keer iets geraakt met de 225ers, maar het was wel net iets te risky vond ik
    je moet zomaar eens even strak door de bocht door een put knallen…
    Met een 8j17 velg en ik dacht (ben effe nie zeker ) een ET25 32 geen probleem :D

    #18282778

    Zeer mooie wagens! Ik wens je er nog veel plezier mee!

    #18282779

    nog wat foto’s en met de GS/E frontspoiler! :angel

    #18282780

    nog een kleinigheidje…

    #18282781

    mooie wagens met oog voor detail,s / stickers :thumb ;) :wors

    #18282782

    dank u :thumb

    #18282783

    #18282784

    effe een tussendoortje,
    mijn snelheidsmeter wijst te véél aan,
    moet ik nu het stiftje in de versnellingsbak vervangen door eentje met een tandje méér of minder op het tandwieltje? :hmmz

    #18282785

    joah, of er zal een andere diff. verhouding onder moeten. of een andere banden maat. Het snelheids tandwieltje vervangen is dus het malelijkste/goedkoopste.

    #18282786

    ja, dat weet ik, maar moet ik nu eentje steken met een tandje méér of minder …?

    #18282787

    minder draait sneller dus geeft meer aan. meer tanden draait langzamer en geeft dus minder aan.

    #18282788

    :thumb

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 96)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.