Combo B 2.2 DTI

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 130)
  • Auteur
    Berichten
  • #17388216

    :kewlpics:kewlpics

    :wub

    ben benieuwd wanneer ie rijdt:thumbup

    #17388217

    Mooi, die uitlaat! :thumbup

    #17388218

    :o
    Ik blijf dit een erg vet project vinden.
    Maar ik dacht dat hij al kon rijden,ik ben echt benieuwd als ze dan klaar is.
    Ik heb rallyastra ook al een u2u gestuurd voor een project,nu is het alleen nog even wachten op respons.:agent

    Greetz.

    #17388219

    Ik heb geen u2u ontvangen volgens mij :o heb er ook 350 dus kan goed zijn dat ik er overheen gekeken heb :vertag

    #17388220

    origineel gepost door Opelkees
    :kewlpics:kewlpics

    :wub

    ben benieuwd wanneer ie rijdt:thumbup

    Ik wil ook wel weten wanneer die rijdt :D

    #17388221

    haha wil ook wel weten HOE het rijdt:jerry

    kmaar ziet er goed uit..

    heb van de week nog in een combo gereden..

    rijdt leuk, maar niks voor mij:)

    #17388222

    @rallyastra:ik heb je opnieuw een u2u gestuurd met de titel engine swap.
    En 350 u2u’s,ik zal er vanuit gaan dat ik niet je enigste klant ben.:jerry
    Keep up te good work.

    #17388223

    hmm wat is nou precies een downpipe??
    :):)

    #17388224

    1e deel van de uitlaat vanaf de turbo.

    #17388225

    Precies …. The pipe that goes down.

    Vandaag de aluminium pijp gereedmaken voor buigen. Dan kan ik mooi met het intercoolertraject beginnen..

    #17388226

    Beetje experimenteren met de intercooler, zal waaschijnlijk wel het onderstaande worden.

    Ideetje met de bumper/booskijker/nummerplaatplaats.
    Koeling lijkt me een stuk beter met deze opstelling en als de middenbalk er uit is.

    #17388227

    Mooi project man. Kzou die intercooler naar ondere plaatsen als ik jou was. Op de plek waar nu de kentekenplaat zit, en de kentekenplaat op die tussenbalk. Want dan lopen de turboslangen mooi door de 2 buitenste openingen, en oogt het geheel mooier. Maarja smaken verschillen, verder een dikke combo :wors

    #17388228

    Onderin is er niet echt ruimte achter de bumper, dan hou ik geen bumper over. Vandaar iets hoger.
    De slangen/buizen gaan via de zijkant, waar nu de kleine uitsparing zit rechte. De retourbuis loopt wel achter die openingen.
    Kan net niet langs de radiator :(

    #17388229

    ahaa, ja het zal wel volzitte daaro:P

    #17388230

    Blijft super hoor!!

    En nou nog zo’n setje remmen die je gepast had :P

    #17388231

    ja, precies…. Even kijken of Niels er nog een setje heeft slingeren…

    Heb net vorige week de Turbo voorremmen erop gezet, vandaag de achterkant aan de beurt..

    #17388232

    ik zou die booskijkers niet doen:thumbdown

    #17388233

    Zo, even uit de stofkast halen…..

    Project weer even opstarten en gang maken om hem af te krijgen, dan is de Blitz aan de beurt, en die moet voor de zomer-vakantie af.. Vanaf volgende week zaterdag weer updates..

    #17388234

    net werk egt ’n gaaf Combo-tjuh..:D

    #17388235

    Toch maar gekozen voor een F28-bak ipv F20.
    Anders ben ik bang dat na een aantal test-kilometers er alsnog een F28 onder moet.

    Monteren van de baksteun aan de achterkant.

    Begin met aanpassing schakelmechanisme,
    Misschien nog iets aangepast worden als de bak en motot er inzit.

    Motorblokkie voordat ie in de combo ging om de voorste baksteun te engineeren.
    Staat leuk zon dik dieselblok met een dikke bak.

    #17388236

    Gaaf man! Is weer eens wat anders dan de zoveelste C20XE :jerry

    #17388237

    mooi project man !!
    in 2007 nog zelf gezien bij Niels in de werkplaats.

    Maar idd. dik zo dat blok met die bak.
    Maar ook aardig ‘dik’ gewicht denk wel zo op de vooras (?)

    Ben benieuwd hoe dat gaat rijden icm. diesel-F28 !

    #17388238

    Is wel iets zwaarder dan origineel.
    Flink wat stevige beugels, F28 is zwaarder, blok is zwaarder, zwaardere remmen e.d.
    Moet allemaal wel lekker heel blijven, geen steuntjes van 1,5 a 2mm hehehehe

    Ben ook benieuwd naar de combinatie. Indien nodig schakelen als een gek, of anders lekker lui in een versnelling hangen met het koppel.

    Morgen de uiteindelijke voorste baksteun maken nadat het blok met de dummy uitgelijnd is.

    #17388239

    O.K. mooi man. Goed bezig dus, en geen halve maatregelen !
    Die velgen staan echt strak onder die wagen.. en ook nog is 5-gaats, helemaal af. :wub

    Ach, en wat gewicht op de vooras staat iig wel garantie voor tractie icm. die monsterlijke sloffen erop . :)

    #17388240

    Zo had ik het nog niet gezien hehehe. Niels had het vandaag over zwaardere veren voor de schroefset, ff keertje kijken wat H&R heeft.

    Dummy-steun verder aangepast tbv uitlijning.

    Dummy en uiteindelijke steun in ontwikkeling

    Steunstrip er bij in en monteren die hap.
    Geheel gereed voor de poedercoater.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 130)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.