co te hoog wat nu

Forumindex Forums Modellen Calibra co te hoog wat nu

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

vandaag naar de keuring geweest en afgekeurt op de co.moest 0.4 zijn maar is 1.1 iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen het gaat om een v6 c25xe met snelle nokkenassen. k/n inlegfilter.chip ,maar van de gewone nokkenassen.

trap hem eens lekker warm, voordat je hem aan de test apparatuur legt!

inderdaad, heel goed warm rijden

stationair loopt hij verder wel goed? Geen valse lucht ergens?

brand geen lampje op dash van elektronische storing?

mischien de computer even resetten.

hielp bij mjn kadett gsi 16v had altijd problemen met co te hoog.

heb je je kat er nog onder zitten?

uitlaat ook even na lopen op eventuele lekkage al had je dat moet horen van de keurmeester anders lambasonde vervangen

yep met kat, dacht zelf eerst aan lamda deze is ook nog niet vervangen,

forte flush er door heen en injectorreiniger in je brandstof…

heb ik ff wat te doen in het weekend .laat et volgende week weer ff weten.bedankt voor de reacties:thumbup

he sram,

heb je nog recente foto’s van je calibra..

wil wel zien hoe het staat mijn ouwe bumpertjes:D

kan je de ontsteking verdraaien bij zo’n motor??
    dat wil ook wel eens helpen..
    carter onluchting dicht knijpen..

origineel gepost door sram
    vandaag naar de keuring geweest en afgekeurt op de co.moest 0.4 zijn maar is 1.1 iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen het gaat om een v6 c25xe met snelle nokkenassen. k/n inlegfilter.chip ,maar van de gewone nokkenassen.

dus je rijd met een waardeloze afstelling?
    loopt ie zeker ook wel bedonderd stationair?

@ mantateamtwello: Deze kun je niet verstellen, alle V6en rijden met DIS ontsteking

@ Mayhem: Waarschijnlijk wel, Chippen en laten afstellen…

Willem

te hoog co wil niet zeggen dat hij perse beroerd moet lopen

i know, maar hij rijd met snelle nokkenassen op een verkeerde ecu/chip.

ik weet hoe mijn c20xe daarmee liep… moeten smokkelen door de apk. had een co van 1.1 zonder kat lol

de auto was gechipt met de standaard nokkenassen .hier rij ik nu mee.de auto rijd perfect.bij rica geweest toendertijd en deze zeiden niks aan doen. nu was dit wel dat jongere ventje.en volgens mij had ie het te druk met andere dingen.dus het zou kunnen dat de chip niet helemaal goed is.ff wat anders nieuwe lamda sensor geplaats maar nog niet naar herkeuring geweest er zat een rem verschil in de achter wielen.dus ff schoongemaakt en toen ontluchten en toen brak het onluchtings nippeltje af tot in de rem klauw met geen mogelijk heid eruit te krijgen.dus ik heb maar ff nieuwe remklauwen besteld.:swear.heee gsi freak hoe is ie daar in het verre noorden .ze staan er nog steeds mooi bij zal binnekort ff wat fotos plaatsen.by the way hoe is het met jouw project

lamda sensor geplaats maar co nog te hoog .dus eerst maar een afspraak maken om de chip goed af te stellen

std ecu erop en nokkenas std terug erin, het is niet anders

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.