Clio 16v Speedline velgen onder een Corsa B

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Clio 16v Speedline velgen onder een Corsa B

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235574

    Heeft iemand een foto van een Corsa B met Speedline velgen?
    Zijn de schoepenwielen van een Clio 16v

    #17854737

    heb ik niet, maar vind het wel vette velgen!

    #17854738

    zijn idd vette velgen, je zie ze ook vaak onder golfjes ect.

    zal wel bruut staan hoor,

    #17854739

    Wil ze gebruiken voor op Assen.
    Spuit ik ze fluor oranje.
    Doe ik daar mn toyo r1r’s om heen.

    Ze zijn al gestraald en met kapjes dus dat is mooi makkelijk spuiten.

    #17854740

    waarom fluor oranje is dat gaaf? hoe ziet dat er uit?

    ik rij ook met r1r’s:D

    #17854741

    Fluor oranje, dan zien ze me tenminste over de hele baan rijden als ze op het dak staan met mn filmcamera ;)
    Is toch leuk, lekker opvallen op de baan :D

    Die r1r’s wil ik proberen op het circuit, op straat zullen ze het wel fijn doen. Maar wat ze op het circuit doen?
    ik had gebruikte sets r888….deze gingen mischien nog 1 dagje mee. Heb ze weer weggedaan en heb 1 set nieuwe r1r’s gekocht.

    Schijnt dat die minder hard slijten als de r888.
    Ik hoop iig dat ze als ze warm zijn niet zo gaan glijden als mn oude Dunlop sp sport banden….
    Ga nu ook 195 50 rijden ipv 185 55….dus heb zoiezo al een veel hardere wang.

    #17854742

    r1r is alleen in 195 50 of groter,

    ik heb nu 3 cicruit dagen op zitten met r1r en nog zat profiel.

    glijden valt reuze mee met peugeot 106 gti dan.

    #17854743

    Ik kon met de dunlops in een goeie bocht niet volgas geven omdat ie anders gewoon ging spinnen….Heb jij daar ook last van?

    #17854744

    als ze warm zijn niet, mijn achterkant gaat wel glijden:P

    #17854745

    Als je echt gaat knallen komt de r1r wel tekort hoor… dan moet je de r888 pakken, of full slicks :D

    de mazda mx5 cup rijdt op r1r en die zijn super tevreden… Ik heb ze zelf ook (duh, ik werk er) onder mijn seven, als die straks klaar is ben ik uit eigen ervarign wel benieuwd wat ie doet.

    het is wel een band die spanningsgevoelig is.

    #17854735

    ik heb r888 195 50 r15 onder mijn opel kadett c coupe 2l 16v turbo (c20let) 220pk achterwiel aandrijving maar heb geen last van wielspin dus die r888 zijn echt goed kan ik je verzekeren ik had die r1r had ik ook maar waren met 2 trackdays al versleten die r888 zijn nu voor de helft versleten maar heb er nu 6 trackdays mee gereden

    #17854736

    Uploaded with ImageShack.us

    deze bedoel je of niet een vriend van mij heeft ze ook maar zo als je ziet in het zwart hij heeft ze onder zijn renault clio williams liggen

    #17854734

    Een collega heeft ze onder zn Arosa.

    Wat is de diameter van het naafgat van die wielen?

    #17854733

    @omicvvvo wrote:

    ik heb r888 195 50 r15 onder mijn opel kadett c coupe 2l 16v turbo (c20let) 220pk achterwiel aandrijving maar heb geen last van wielspin dus die r888 zijn echt goed kan ik je verzekeren ik had die r1r had ik ook maar waren met 2 trackdays al versleten die r888 zijn nu voor de helft versleten maar heb er nu 6 trackdays mee gereden

    Hoe doe je dat? de treadwear tussen een r888 en r1r verschilt nogal een beetje. De r1r zou langer mee moeten gaan qua rubbercompund.

    Ik heb de r1r gekozen omdat het de helft aan euro’s scheelde. En wou niet met de troep van een ander gaan rijden dus heb de gebruikte set r888 weer doorverkocht.

    #17854732

    @RonaldH wrote:

    Een collega heeft ze onder zn Arosa.

    Wat is de diameter van het naafgat van die wielen?

    Renault = 60.1
    En vlakke pasringen pakken, met zon schuin randje kan niet.

    #17854746

    @Fearless wrote:

    @omicvvvo wrote:

    ik heb r888 195 50 r15 onder mijn opel kadett c coupe 2l 16v turbo (c20let) 220pk achterwiel aandrijving maar heb geen last van wielspin dus die r888 zijn echt goed kan ik je verzekeren ik had die r1r had ik ook maar waren met 2 trackdays al versleten die r888 zijn nu voor de helft versleten maar heb er nu 6 trackdays mee gereden

    Hoe doe je dat? de treadwear tussen een r888 en r1r verschilt nogal een beetje. De r1r zou langer mee moeten gaan qua rubbercompund.

    Ik heb de r1r gekozen omdat het de helft aan euro’s scheelde. En wou niet met de troep van een ander gaan rijden dus heb de gebruikte set r888 weer doorverkocht.

    betere grip dus worden minder warm omdat ze minder glijden die r1r zijn hardere compound maar minder grip en op een warme dag waar de tempratuur veel te hoog word voor een band met hardere compound word ook harder en gaan smneller slijten maar dat ligt er aan hoeveel vermogen je hebt ik was er met 220 pk na 10 sessie zandvoort 5 sessies met 20 graden en 5 sessies met 28 graden zo door de banden heen kan zijn dat jou auto er veel langer mee doet dan mijn kadett maar ik had gewopon de grip nodig

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.