Chris426’s Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Chris426’s Astra G

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik had een topic over m’n Astra, maar dat stond nog steeds bij de “Even voorstellen”-rubriek, dus ik zet even een linkje neer en ga hier verder :thumb .

Hier m’n vorige updates: viewtopic.php?f=30&t=185604

Vandaag donkere Depo achterlichtunits ingebouwd.

Wat me wel opviel is de ietwat belabberde pasvorm, of ligt dat aan enkel aan mij? Iig, ze sluiten niet heel mooi aan maar ok, ze zitten erin en we zien wel of ze ook droog blijven :D .

Der ligt ook nog een Dbilas Flowmaster luchtfilter klaar voor inbouw (beide updates met dank aan Haasje17 voor de levering :thumb :wors )

Beeldjes bij het praatje:

Love it or hate it…

Meningen en adviezen steeds welkom! :thumb

Heb je wel de robbere ringetjes op de randjes overgezet? Want bij mij paste ze eigenlijk prima.

Je bedoelt de ringetjes aan de schroeven? Ja hoor, maar deze zaten er ook al wel op denk ik.
    Die aan de zijkant ook (nu doe je me wel twijfelen… :p).

Zal het in de week nog wel ns bekijken, maar zolang ze droog blijven laat ik het voorlopig zo.

Ik merkte wel dat de units waar de lampjes inzitten er maar half en half op pasten, moest ook wat improviseren :).

Weet je het zeker bij mij paste ze prima zonder aanpassen ofzo eigenlijk. Alleen moest ik wel rubbers en fittingen overzettten.

Hmm. De fittingen, ja, die moest ik wat aanduwen voor ze pasten.
    En dan de rubbertjes, maar ik dacht toch dat deze der allemaal op zaten..

Ik zal het een van de komende dagen ns bekijken.

Het is nu ook niet dat er een gat van 10cm zit tussen kas en lamp hoor, maar ik heb toch de indruk dat ze ietwat speling hebben.
    Wel meer links dan rechts, dus misschien ligt het toch aan mij :hmmz .

Goed, intussen is hij langs de keuring geweest, enige opmerking was een kvs-lek (distributieset was net vervangen samen met waterpomp, even in de gaten houden dus).

Verder elektrische en verwarmde spiegels geïnstalleerd, lekker plug & play want alles was reeds voorbereid :p.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.