chippen

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen chippen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212489

    hallo weet iemand een goed bedrijf waar je je astra g opc kunt chippen king:………..geen turbo.

    en wat zijn de resultaten ?????
    iemand ervaring ????

    groeten

    #17527420

    http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htm
    250 euro levert je 10pk op. Fase 2 kost je helemaal klauwen met geld en geeft je maar 20 pk extra.
    Er zijn goedkopere manieren om er een pk of 10 bij te krijgen;) Geen diesel of benzine met turbo, dan is chippen niet echt de moeite waard is mijn mening…

    #17527421

    wat kan ik dan doen om hem toch nog een beetje vlugger :P te maken………..

    andere nokken of ????

    en een open air filter hoe denken jullie daar over en wat raad je dan aan ??

    groeten maikel

    #17527422

    Andere nokkenassen met grotere inlaat kleppen, compressie verhogen d.m.v. kop vlakken, hogere benzine druk met eventueel grotere injectoren, stand alone motormanagement iets als KMS, eventueel in combinatie met throttle bodies, natuurlijk je uitlaat (als daar nog wat te winnen valt).
    En dan eventueel je onderblok nog, krukas balanceren samen met vliegwiel, vliegwiel afdraaien, stalen drijfstangen en gesmede zuigers.

    #17527423

    origineel gepost door erwin78
    Andere nokkenassen met grotere inlaat kleppen, compressie verhogen d.m.v. kop vlakken, hogere benzine druk met eventueel grotere injectoren, stand alone motormanagement iets als KMS, eventueel in combinatie met throttle bodies, natuurlijk je uitlaat (als daar nog wat te winnen valt).
    En dan eventueel je onderblok nog, krukas balanceren samen met vliegwiel, vliegwiel afdraaien, stalen drijfstangen en gesmede zuigers.

    Juist ja… of misschien gewoon direct maar een Z20LET kopen?

    #17527424

    origineel gepost door OPC Turbo

    origineel gepost door erwin78
    Andere nokkenassen met grotere inlaat kleppen, compressie verhogen d.m.v. kop vlakken, hogere benzine druk met eventueel grotere injectoren, stand alone motormanagement iets als KMS, eventueel in combinatie met throttle bodies, natuurlijk je uitlaat (als daar nog wat te winnen valt).
    En dan eventueel je onderblok nog, krukas balanceren samen met vliegwiel, vliegwiel afdraaien, stalen drijfstangen en gesmede zuigers.

    Juist ja… of misschien gewoon direct maar een Z20LET kopen?

    Haha, inderdaad! Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook:P

    #17527425

    Dat denk ik ook idd en met meer vermogen, maar de vraag was wat er mogelijk was :afro

    #17527426

    ja inderdaat…..
    maar wie weet een bedrijf of cite waar ik wat info kan opvragen over andere nokken…?
    dat wordt toch mijn keuze denk ik.
    en de chippen..

    groeten maikel

    #17527427

    M-Tech heeft dat spul wel, kost bijna 500 euro en dan heb je 175 PK
    EDS bied een pakket aan met een inlaatkit en chiptuning (zonder nokkenassen) voor 1100 euro dan heb je 185 PK.

    #17527428

    wat een geld, ga eens kijken op mp of ebay voor een z20leh of let blokkie.

    Denk dat je dan goedkoper uit bent dan dat je het gehele blok aan gaat pakken…. Want dat schiet weinig op…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.