Chevrolet Vectra B dashboard

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Chevrolet Vectra B dashboard

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Auteur

Weet iemand iets van een chevrolet vectra b dashboard, Is dit ooit passend in een opel vectra b gemaakt?
    Hier een foto :

vorm lijkt hetzelfde , en misschien met een beetje geluk is het wel plug en play

Denk het haast wel,

Overigens alleen geleverd in de B2, en je zal voor de toerenteller de boel uit elkaar moeten halen, omdat in Zuid-Amerika geen diesels geleverd.

een mooiere vraag, hoe krijg je zo’n teller hier…

Willem

Je kan proberen te zoeken naar http://www.mercadolivre.com.br/” onclick=”window.open(this.href);return false; en hopen dat ze naar Nederland/België willen sturen maar ik heb ook reeds 2x een negatief antwoord gekregen dus ik vrees er een beetje voor.

Grtz Seth

Hmm, jeutje, en ik alleen maar denken dat ze bij Chevrolet ieder Opel ontwerp alleen aan de buitenkant weten te mismaken. Rijdt hier een Chevrolet “Vectra C” rond in de buurt… Die achterkant… :puke Schijnbaar weten ze die trend ook in het interieur voor te zetten (weliswaar B). Vond de originele ‘sport’ tellerbak met grijs al erg maar dit spant de kroon!

origneel sport vind je lelijk :wtf

@teungts wrote:

Die tellerbak vind ik ook niet mooi.
    Die oranje wijzers vind ik zo uit de jaren 70 vandaan.

@Lemmens wrote:

Hmm, jeutje, en ik alleen maar denken dat ze bij Chevrolet ieder Opel ontwerp alleen aan de buitenkant weten te mismaken. Rijdt hier een Chevrolet “Vectra C” rond in de buurt… Die achterkant… :puke Schijnbaar weten ze die trend ook in het interieur voor te zetten (weliswaar B). Vond de originele ‘sport’ tellerbak met grijs al erg maar dit spant de kroon!

Een Chevrolet Vectra-C (Noord amerika / Antillen) is niet anders als hier, exact eender, alleen is daar wel de 3.2 V6 leverbaar geweest in de Sedan.
    (op het forum hier zit er zelfs iemand zo’n apparaat (Chevrolet Vectra-C1 sedan 3.2 V6)

Chevrolet Vectra-C: (Even van het forum lid Chevy-Vectra-C 3.2 V6 geleend (als ik het zo goed tik dan) geleend) :

Wel de Chevrolet Vectra (c) in Zuid Amerika, en Canada is weer op Basis van den Astra-H, en dat is dan dus gewoon een Astra-H sedan:

Chevrolet Vectra Sedan:

Astra-H sedan:

Willem

in de VS rijdt de vectra C als de Saturn Aura met de 2.4 4L en 3.6 V6 rond

tevens is deze alleen als sedan geleverd, maar is de carrosserie groter als de Vectra C sedan.
    De Saturn Aura heeft de langere wielbasis van de Vectra C station/Signum

Willem

Yes! Inderdaad, is zo’n Saturn Aura die hier in de buurt rijdt (krijg je met veel Amerikanen, Canadezen etc. in de buurt). Vreselijk lelijk hok is dat als Saturn met een redelijk afgezakte kont.

@teungts wrote:

Jep, zelf zo lelijk dat ik bij m’n zoektocht automatisch alle sport editions eruit heb gefilterd. De oranje tellernaaldjes gaan dan nog, maar met name dat grijs rond de tellerbak (why?) en rond de radio vind ik echt vreselijk uitzien. Maargoed, zoiets kun je nog relatief eenvoudig zwart spuiten. Het mismaakt kleurenschema wordt naar mijn idee gecompleteerd door het ontzettend lelijke 3 spaaks stuur… Nu is het olifantengrijze dashboard van mijn Vectra een tikje japans en ook niet je-van-het. Lees: 50 tinten grijs geproduceerd in alle mogelijke kunststoffen die je maar kan bedenken, maar dat wordt dan weer een beetje gebroken door het imitatie wortelnotenhouten randje rond de radio. Voor mij in ieder geval alles beter dan een sport interieur. ;)

Nou ieder zijn mening maar die van jouw is volgens mij zeldzaam :jerry

@Lemmens wrote:

Yes! Inderdaad, is zo’n Saturn Aura die hier in de buurt rijdt (krijg je met veel Amerikanen, Canadezen etc. in de buurt). Vreselijk lelijk hok is dat als Saturn met een redelijk afgezakte kont.

@teungts wrote:

Jep, zelf zo lelijk dat ik bij m’n zoektocht automatisch alle sport editions eruit heb gefilterd. De oranje tellernaaldjes gaan dan nog, maar met name dat grijs rond de tellerbak (why?) en rond de radio vind ik echt vreselijk uitzien. Maargoed, zoiets kun je nog relatief eenvoudig zwart spuiten. Het mismaakt kleurenschema wordt naar mijn idee gecompleteerd door het ontzettend lelijke 3 spaaks stuur… Nu is het olifantengrijze dashboard van mijn Vectra een tikje japans en ook niet je-van-het. Lees: 50 tinten grijs geproduceerd in alle mogelijke kunststoffen die je maar kan bedenken, maar dat wordt dan weer een beetje gebroken door het imitatie wortelnotenhouten randje rond de radio. Voor mij in ieder geval alles beter dan een sport interieur. ;)

Ieder zijn mening natuurlijk. Vind het persoonlijk mooier dan dat wortelnotenhout wat ik meer bij een ouwe engelse klazieker hoort. Geef mij maar een sport met stof interieur zitten het beste.

jep smaken verschillen

ik denk zelfs dat ik de Aura mooier vind als de Vectra SDN

Inderdaad Ieder zijn ding..

Eigenlijk vind ik Vooral dat Lichte Hout van de b1 en Verschrikkelijk, lijkt wel oranje haha…
    Ik heb het donkere houtlook in de B2 in combinatie met Creme (leder), en Bruin dashboard, dat valt dan weer niet met Aluminium de combineren, laat het hout er lekker in..

Hout in de B1 sedan:

Hout in de De B2 caravan:

Willem

@ Bas Reijnders: Die ziet er veel DIKKER!! uit gewoon, omdat ie wat lomper en langer is of lijkt.

Back On topic:

dat Chevrolet Dasboard is er ook in gewoon Zwart met eenzelfde omlijsting,

het mooiste is eigenlijk wel de Ouderwetse lampjes voor de automaatbak, of je die werkend krijgt is een 2e uiteraard:

dat rijdtje van P-R-N-D-3 -2-1

Willem

En ik kan het allemaal weten wand ik heb de enige echte chevrolet vectra C sedan 3.2 v6.
    En het mahonie dashboord staat hem echt prachtig samen met het creme kleurige leer.
    Ik heb al veel vragende mensen gehad hoe ik aan die chevrolet emblemen kom en moest zelfs een keer men kentekenbewijs laten zien om te bewijzen dat het een echte was.
    Ben wel benieuwd hoeveel er in nederland rondrijden en waar?

nou bartje

denk niet dat het je gaat lukken om dat dashboard in een opel te zetten
    de Chevy B heeft dus andere aansluitingen van achteren

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:

En ik kan het allemaal weten wand ik heb de enige echte chevrolet vectra C sedan 3.2 v6.
    En het mahonie dashboord staat hem echt prachtig samen met het creme kleurige leer.
    Ik heb al veel vragende mensen gehad hoe ik aan die chevrolet emblemen kom en moest zelfs een keer men kentekenbewijs laten zien om te bewijzen dat het een echte was.

waar ik wel benieuwd naar ben, is waar de Chevy C dan wel rond rijdt??

De Vec van Chevy Vectra 3.2 v6 komt oorspronkelijk van de antillen, en is via mijn Werk geimporteerd :D :D
    had er al in gereden voordat de huidige eigenaar er mee ging rijden..

Deze Chevy Vec-C rijdt in omgeving rotterdam als ik het goei heb.

Willem

Wat voor werk doe je dan wim?

Als ie oorspronkelijk (ook) in Noord Amerika geleverd is, dan heb je kans dat je in de omgeving van Brunssum er nog wel eentje tegen kan komen. Verder is de kans hééééél erg klein. Zeldzaam is het in ieder geval! ;) Maar ben wel benieuwd naar het interieur, heb je daar foto’s van? :)

@Lemmens wrote:

Als ie oorspronkelijk (ook) in Noord Amerika geleverd is, dan heb je kans dat je in de omgeving van Brunssum er nog wel eentje tegen kan komen. Verder is de kans hééééél erg klein. Zeldzaam is het in ieder geval! ;) Maar ben wel benieuwd naar het interieur, heb je daar foto’s van? :)

in noord Amerika rijden ze niet rond als Chevy, daar rijden ze rond als Saturn ;)
    ook een van de merken die afgestoten is door GM, net als Saab

alleen was het bij Saturn vrij direct over en uit.

in noord Amerika rijden ze niet rond als Chevy, daar rijden ze rond als Saturn ;)
    ook een van de merken die afgestoten is door GM, net als Saab

alleen was het bij Saturn vrij direct over en uit.[/quote]

Ok? Ik ben van plan om over een paar jaar een saturn sky (vreemde opel gt ;) ) te importeren, maar weet niet of dat dan een goed plan is….

Veel delen van de GT passen erop, ze delen ook de motor..

Willem

De Sky is dezelfde auto als de Pontiac Stolstice.
    Welke weer gelijk is aan de Opel GT.
    En Vauxhall zal hem ook wel geleverd hebben.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.