Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Cheungy.Corsa.A.Project… Kleine Fotoshoot 28-09-'09 V

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 405)
  • Auteur

CORSA2L16VALVE: alles er op en der aan zegt hij voor rond de 800 euro heb hem ook een keer gematst dus ;) maar die deal gaat verlopig niet door omdat ik nu met een motor pech zit… haarscheurtjes in de kop.. Heb hem al wel weg gebracht. hij kan ieder moment terug gestuurd worden. duss nog ff geduld

Steven_stepje: Haha bedankt kerel…. heb het voornamelijk van mensen afkijken en weel projecten volgen (zo krijg je elke keer weer mooie ideeën) Suc6 met jou project zal je volgen :P

Gr Cheungy

hoe staat het ermee Cheungy

Hey 16v Lorre,

Nou tot nu toe staat me auto maar somber voor zich uit te staren want de blokkie loopt nog niet…

Ik wacht op wat onderdeeltjes die ik nog moet krijgen alleen zit een vertraging in..

dus als ik geluk heb moet het deze week nog binnen komen anders wordt het weer wachten

Maar komt wel goed :)

Gr Cheungy

dat is jammer zeg maar zo te horen komt alles goed zal het volgen groeten:cool::cool:

Alles is weer goed gekomen rijd alweer 2 weken rond met een big glim lach op me kop :angel

Dat zijn de goeie berichten:thumbup

Hallo mensen, ‘

’t is weer een tijd geleden dat ik een update heb gemaakt

Omdat me auto zo goed rijd :D heb ik af gelopen tijd alleen van genoten…

Nu had ik een in punt en dat was de uitlaat (werd gek op snelweg)

Dus ben begonnen met een nieuwe uitlaat systeem te lassen

nieuwe flexibel stuk tussen (die er onder zat was kapot geschuurd door drempels :P)
    2.5 inch dikke pijp
    Simon midden demper
    een standaart uitlaat demper van corsa met leuke sierstuk..

Dat waren mijn pijpen en dempers

nu aan de slag :D

Oeps!!! een foutje!! :(
    Uitlaat is 2 lowwwww dus van de weekend weer alles los en opnieuw :s :swear

Ben vandaag ff een stukje begonnen

Nu heb ik als volg gedaan op de uitlaat spruitstuk zit een stuk waar hij na beneden gaat daar heb ik hem afgesneden en de Lambda sonde aan vast gelast daarna de Flexibele stuk, Verloop van 55mm na 63mmen, bocht en dan de eerste koppeling

stuk tussen pijp en weer koppeling en morgen ga ik verder met de middendemper

:afro zo ver me nieuwe update

Gr Cheungy

:kewlpics:kewlpics

nice :)

:D zeer goed bezig gast :wors ziet er netjes uit.. het hele ding eigenlijk. Woon alleen een jaar of 14 alweer in ede.. en heb deze auto nog nooit mogen aanschouwen :hmmz Heb jij trouwens op roc a12 gezeten? daar reed ook iemand met een blauw monster rond :D

corsaracer: Bedankt :d

Lex: Bedankt :D

Struikie: Hey kerel, ik zit nog steeds op de roc a12 heb jij er ook op gezeten? Zal best kunnen dat je mijn auto daar heb gezien maar is nog iemand met een blauwe corsa dus ik weet niet of ik het was :P

Gr Cheungy

Goed bezig jonge! :thumbup

Heel netjes gedaan:thumbup

Leuk project.:wors

Woon zelf ook in Ede maar heb je nog nooit zien rijden. Wie weet komt dit nog. :)

Hey dennis,

Bedankt

Ik heb jou volgens mijn wel een keer gezien was jij een keer samen met een gozer (reed mini cooper S) en jij met je astra G bij de automat ?
    Ik reed toevallig een saab 9000 die dag

Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen

Gr Cheungy

Vandaag verder gekomen

Het is af :D
    En het hangt nu lkkr strak in de bodem (tunnel)

zie er top uit klasse gedaan heb je ook nog een mooie sound ervan gekregen dan.
    Cheungy ik dacht dat je de corsa wou spuiten in de vakantie of heb je nog geen vakantie .
    :thumbup:P:P:P

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

Netjes gedaan!!

Mooi geworden! :thumbup
    Mooie einddemper zo ook! :D

Was inderdaad een keer op een vrijdagavond bij de Automat ja met de Astra.

Zag gisteren je Corsa trouwens staan in Veldhuizen. Ziet er keurig uit hoor.

16v lorre: Haha ja Ja spuiten komt nog dit was ook nog ff nodig om te doen…

Dennis: Klopt me auto stond gister in veldhuizen

Gr Cheungy

Mooi pijpie michael!! :wors

Erg leuke Corsa en een C20xe erin he dat is het leukste ik binnenkort ook weer yahoo!~!!

Ziet er netjes uit:thumbup

ziet er goed uit ,,

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 405)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.