Cheungy Corsa A Fotoshoot

Forumindex Forums Modellen Corsa Cheungy Corsa A Fotoshoot

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Hallo mensen heb van de weekend een kleine fotoshootje gedaan in de straat.. heb namelijk nieuwe camera gekocht heb gelijk uit geprobeert en moet zeggen foto’s zijn strak.!! :D

Gr Cheungy

:wors

Wat mij betreft is dit de dikste corsa A3 van Nederland :D

Dank u dank u :cool:

Vind hem nog niet AF de moet nog GSI side skirt op en achter moet hij nog verlaagd worden door 100mm verlagingsveren.. dan begint hij compleet te worden :afro

ben der niet aan toe gekomen en zou der ook niet meer aan toe komen want hij is verkocht :angel

Wat een mooie corsa :thumbup jammer dat ie verkocht wordt,, ik hoop dat ie in goeie handen komt:)

Zeer mooie foto’s
    Een Nikon camera toevallig.
    Ik heb pas een Nikon d60 gekocht,ben ook veel aan het fotograferen:thumbup

Ziet er super uit.!

Nice!! Het is absoluut de dikste! Wat voor camera is het? Als het een spiegelreflex is, moet je eens kijken voor een polarisatie filter, zal van de week wel foto’s posten van onze a3. Nice man!

Bedankt jongens!! :P

Nee het is een Canon Power Shot SX200is 12.1 megapixel 12x optische zoom

Das ook leuk speelgoed:D

Waren dat btw swift velgen oid?

Zijn ronal velgen

Errug bruut, jammer dat het verkocht is. Vast goede redenen voor. Ik heb nog de hele opbouw van de corsa gevolgd, heb je goed en secuur gedaan. Wat komt er voor in plaats als ik vragen mag?

GML

Hoi GML

er is een astra f gsi voor terug gekomen met een c20let goed voor 300pk in plaats gekomen..

ga daar ook een project van maken wil der 350pk uit halen

gr Cheungy

Ps heb jij btw de corsa uit ede? zoja dat was van me maatje van me… leuk corsa :thumbup

very nice :D

Dat weet ik niet zo goed, omdat ik het zelf gekocht heb van iemand uit provincie Groningen. En hij heeft het weer van iemand gekocht uit Zeeland. Maar als jij mijn auto kent, dan kan het goed wezen dat het van je maatje is geweest.

Is het toevallig een forum lid die zichzelf heineken noemt? Heb ooit wel reacties van hem gelezen hier op het forum. En ik denk dat jij hem bedoeld.

Dus een astra gsi met een let…dat is ook leuk zeg! :o Heel veel succes ermee in ieder geval. Ik zal je foto reportage hier op het forum volgen :D

origineel gepost door Cheungy
    Hoi GML

er is een astra f gsi voor terug gekomen met een c20let goed voor 300pk in plaats gekomen..

ga daar ook een project van maken wil der 350pk uit halen

gr Cheungy

Ps heb jij btw de corsa uit ede? zoja dat was van me maatje van me… leuk corsa :thumbup

Is echt een dikke A!king:

Vette A inderdaad en de foto’s zijn erg mooi! De A staat ook goed strak in de lak zeg!

origineel gepost door Famous
    Vette A inderdaad en de foto’s zijn erg mooi! De A staat ook goed strak in de lak zeg!

je moet ze toppic maar is door lezen weetje ook waarom ;)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.