Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › CD70 zonder kleurenscherm naar CD70 of CD90 kleurenscherm
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 12 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
3 december 2011 om 13:32 #17243880
Ik heb een Vectra uit 2006 en wil de CD70 zonder kleurenscherm vervangen door een CD70 / CD90 met kleurenscherm. Ik zou ook graag een Ipod aansluiting (laten) aanbrengen.
Wie kan mij adviseren en wie kan mij vertellen waar ik dat kan laten doen in de buurt van Den Haag?
Ronald
3 december 2011 om 16:30 #17954138Hallo Ronald,
Gezien het feit dat we hier en stelletje mod freaks bij elkaar zijn en het een erg gezellig klubje vinden hier op het forum zou het wel zo aardig zijn als jij je eerst eens netjes voor stelt. Met een paar pica;s van je waarschijnlijk mooie vec. Want je moet weten dat elke mod hier graag gedeeld wordt. Maar als je dan in ogenschouw neemt dat sommige mods dagen soms weken speuren en onderzoeken op verschillende buitenlandse fora, internet en bij VOD’s met zich mee brengen. het toch wel aardig zou zijn als je die vec een beetje met ons deelt. We zijn tenslotte gek op PICA’S :vertag :jerry :jerry :jerry :jerry
Wat je overigens vraagt is gedeeltelijk prima te doen. Van GID naar CID is een kwestie van het juiste CID kopen. Belangrijk hierbij is dat je er een uit een Vectra C of Signum neemt van na 2005. Voorts heb je een ander luchtrooster nodig anders past je CID niet. Dan nog de juiste RGB kabel en met een Tech2 alles connecten. Voor de ipod aansluiting ben je aangewezen op de volgende manieren 1, dension, maar die is duur en of ie gaat werken is afhankelijk van je model CD70 of DVD90 (een cd90 bestaat dan ook niet) Van af 10-10-2007 hebben die modellen een aux inn en daar heb je optie 2, via een jack kabel. Veel goedkoper en werkt op zich prima, alleen geen bediening vanaf je stuur of radio zelf. Optie 3 is de bekende fm transmitter maar dat vind ik persoonlijk niks. De oplossing die ik heb gekozen op mijn DVD90 is een Complete AV kabel van Apple welke niet via de stereo uitgang (jack) van je ipod naar de aux inn gaat maar via de ipod 32 pins connector. Dit geeft een veel betere geluidskwaliteit dan de stereo uit. Een echte Ipod inn op de fabriekssystemen is er dus niet zo maar op te schroeven.
Safe driving Jurgen.
4 december 2011 om 11:20 #17954139Sorry Jurgen,
Je hebt gelijk. Maar eigenlijk ben ik niet een hele grote autofan. Ik was op zoek naar een oplossing voor mijn kapotte navigatiesysteem en kwam op jullie site terecht. Ik heb zelfs geen pica van mijn auto. Ik schaam me diep. In ieder geval bedankt voor de “les” en de informatie. Weet je waar ik dit kan laten doen in de buurt van Den haag?
Groeten Ronald4 december 2011 om 19:26 #17954140Is nu de GID defect of de radio? In het geval dat zowel de GID en de cd 70 defect is en je wil deze nieuw aanschaffen met een CID, en deze laten plaatsen trek dan je portomonee maar zal als ik jou was ff op ebay gaan kijken.
4 december 2011 om 20:16 #17954141Hier heb je alles wat je wil, wel polen maar met visa betalen en je bent verzekerd
http://www.ebay.de/itm/CD70-CD-70-NAVI-NAVIGATION-SET-GPS-CID-OPEL-VECTRA-C-/390367949633?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item5ae3be3341#ht_1287wt_689″ onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.