cd70 centrale bedieningsknop probleem

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum cd70 centrale bedieningsknop probleem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

de centrale bedieningsknop (ronde) van de cd70 navi systeem wil vaak alleen maar wisselen tussen huidige en direct naastgelegen menu-item. Dat gebeurt dan bij alles wat ik zou willen instellen of opvragen in de diverse menu’s (dus niet alleen bij navigatie-systeem).
    Soms werkt het echter ook goed, maar dat is incidenteel en niet te verklaren waarom.

Ik verneem graag wat hier voor de oplossing is.

Je even voorstellen is ook wel netjes^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Probably that front panel pcb which contains the button must be replaced. I might have one for you, but must be checked if can be replaced and good working order.

Na vele vragen aan garage en anderen ben ik er inmiddels achter dat het [probleem te maken heeft met “warmte”.
    Sinds het najaar en het feit dat het kouder is in de auto is het probleem verdwenen, echter bij langere ritten en de verwarming aan in de auto komt het probleem weer af en toe terug.
    Heb mijn eigen garage ingelicht, maar deze herkende dit probleem/oplossing niet.

Misschien dat iemand anders nog zijn voordeel met deze “oplossing” kan doen.

@Bartjex88 wrote:

Je even voorstellen is ook wel netjes^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Volgens mij kan of wil die jou text niet lezen Bart.

Meneer de Vectra-adept, is gewoonlijk dat we ons even voorstellen dan weten we ook met wie we te maken hebben hier op dit forum
    En dan kunnen we u misschien verder helpen.

Dirkjan

amen :wors

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.