CD-wisselaar in dashboardkastje?

Forumindex Forums Modellen Astra CD-wisselaar in dashboardkastje?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Ik heb net op eBay een nieuwe radio (CCR600) met cd-wisselaar gewonnen, en kwam er ook achter dat mijn auto er al op voorbereid is (de juiste stekker hangt achter mijn dashboardkastje).

Ik zou graag deze cd-wisselaar (een Blaupunkt CDC2) in mijn dashboardkastje willen bouwen, want daar zat ie af-fabriek ook. Heeft iemand foto’s van hoe dit af-fabriek zat? Want ik kan niks van gaten of zo in mijn kastje ontdekken. Of heb je hiervoor een heel nieuw kastje nodig?

Jij hebt dan waarschijnlek zo’n dashboardkastje :

en volgens mij heb je deze nodig :

Die van mij is overigens te koop mocht je daar interesse in hebben.

Gr. Arjan

Aha… daar zijn dus wel andere kastjes voor gemaakt.

Dat onderste vak is zeker 1DIN, en dan dat bovenste vak wat groter? En zitten er bij dat bovenste vak gaten achterin voor de wisselaar? (Want de wisselaar die mijn kant op komt is groter dan DIN, en zal dus waarschijnlijk in dat bovenste vak moeten)

Beide gaten zijn volgens mij gewoon DIN of net iets groter? Heb die bakjes die normaal in het middenconsole zitten er bij mij ingezet en die passen prima.

Overigens, als ik die bakjes eruit haal kijk je zo achter je dashboardkastje. Die “DIN” vakken zijn helemaal open aan de achterkant.

Gr. Arjan

Bij mij zat deze zo ingebouwd, is precies even breed als kastje en past boven op het plankje.

Kijk, daar heb ik wat aan, aan die foto, aangezien dat precies de wisselaar is die ik gekocht heb. (En met een beetje geluk in m’n pootjes krijg over een paar dagen/week)

Dus heb ik geen ander kastje nodig, moet ik alleen een gat prikken in m’n bestaande kastje. Ok dan. Of zou er een manier zijn om die stekker anders het kastje in te krijgen? En waar zit bij jou het lampje dan, want daar zou die nu dus voor zitten.

Bij mij zit er geen verlichting meer in dit gat wordt gebruikt voor de kabel.

iets groter als een DIN vak zegt ie dan :o

Man, dit is 50% van je hele dashboardkastje ! :angel

Dit is mijn CD-wisserlaar, af fabriek

van de achterkant

Das dezelfde als ik erin heb zitten idd.

[rquote=1830270&tid=139595&author=Juffer1]iets groter als een DIN vak zegt ie dan :o

Man, dit is 50% van je hele dashboardkastje ! :angel[/rquote]

Wees maar blij dat je geen vectra met cd wisselaar hebt.
    Dan heb je geen dashboardkastje meer over. :P

Als je de blaupunkt hebt (6 cd)

[rquote=1830270&tid=139595&author=Juffer1]iets groter als een DIN vak zegt ie dan :o

Man, dit is 50% van je hele dashboardkastje ! :angel[/rquote]

Dan mag je blij wezen dat je geen zafira hebt, want daar past geen enkele wisselaar in het dashboardkastje, ik heb hem onder de rechter voorstoel zitten.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.