cd 70 in andere vectra zetten

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum cd 70 in andere vectra zetten

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur

oki maar ik zou ook mijn display uit mijn auto om kennen ruilen met de zijne dan neem ik die van hem mits hij er nog goed uit ziet dat klopt tog gr baboe

origineel gepost door ahrend
    :o:swearIk zeg ,MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AFBLIJVEN:fy1:fy1:fy1,ik vind het dan ook prachtig dat het niet werkt,misschien een goede les voor zowel koper als verkoper (ik zeg niet dat baboe degene is die hem gejat heeft maar er zit duidelijk een luchtje aan deze CD70):puke:puke

Ook een goede morgen.

origineel gepost door baboe
    oki maar ik zou ook mijn display uit mijn auto om kennen ruilen met de zijne dan neem ik die van hem mits hij er nog goed uit ziet dat klopt tog gr baboe

ja dat klopt , als jij je cd70 en display geeft moet het gewoon 100 % lukken

origineel gepost door baboe

Hallo,

Ja en dan zit jij met een Display dat niet werkt, schiet ook niet echt op ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door ahrend
    :o:swearIk zeg ,MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AFBLIJVEN:fy1:fy1:fy1,ik vind het dan ook prachtig dat het niet werkt,misschien een goede les voor zowel koper als verkoper (ik zeg niet dat baboe degene is die hem gejat heeft maar er zit duidelijk een luchtje aan deze CD70):puke:puke

Ik begrijp dat de verhalen van Baboe voor veel mensen bijna onleesbaar zijn, door een volledig gebrek aan enige vorm van gramtica gramatika of correcte spelling.

Maar als je het dan niet begrijpt wat hij schrijft, reageer dan niet.

Hij heeft zijn CD70 verkocht aan iemand waarvan de CD70 gestolen is. Zijn CD70 is dus 100% legaal.

hey jochem ik heb nu een pioneer hd3 er inzitten als ik die van hem er inzet bij mij hep ik dan ook problemen ? gr baboe

@baboe

U2U

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.