cd 30 (mp3) werkt niet goed meer.. opgelost

Forumindex Forums Modellen Corsa cd 30 (mp3) werkt niet goed meer.. opgelost

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Beste mensen,

Sinds gisteravond werkt de display van mijn cd 30 mp3 niet goed meer. Hij speelt muziek af zoals hij altijd doet, dus dat is verder het probleem niet, maar het is erg irritant dat de display alleen de huidige tijd en de datum laat zien en niet het nummer wat ik luister. Daarbij blijft de cd-speler zelf ook donker, ipv licht uitstralen als hij aanstaat, en doen de besturingsknoppen van de cd-speler op het stuur het ook niet meer.

Kan ik dit op 1 of andere manier resetten of is er misschien een andere oplossing?
    Het is geen levensbedreigende situatie maar het is gewoon irritant:)

Gr.

Thekillinghand

corsa c oke

zitten alle draden achter de radio gewoon nog goed vast ( niet bijv. een draad of stekker die net wel ,net niet goed vast zit?)

Ik ga morgen even kijken, hopelijk lukt het me zonder m’n halve auto te molestreren:)
    Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval!

kijk idd of de stekkers nog goed zitten vanachter. Radio kun je eruit halen door de inbusjes op het fronpaneel eruit te draaien, en vervolgens met pennen de radio eruit trekken

Allereerst bedankt voor de reacties. Uiteindelijk bleek het een relais te zijn dat niet goed zat. Hierdoor is m’n accu tot 2 keer toe helemaal leeg geweest en heb ik de Opel Assistence moeten bellen om m’n auto weer aa de praat te krijgen. De ANWB heeft er toen naar gekeken en heeft niks gevonden, onze overbuurman keek ernaar en zag meteen dat het relais los zat en heeft hem gefixt. Daarna deed m’n cd-speler het ook opeens weer gewoon en ik heb er nu geen last meer van.

Nu nog zien te vinden hoe ik deze topic weer kan sluiten:)

Topics sluiten we niet, hier kunnen andere nog iets aan hebben, en eventueel vragen stellen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.