Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes*

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes*

25 berichten aan het bekijken - 876 tot 900 (van in totaal 1,163)
  • Auteur

@InjectTheVenom wrote:

Die had een turbo toch niet? Of wel en was deze bij de turbo open en bij de andere motorisaties dicht?

Of een turbo deze niet heeft of had weet ik niet. Andere motorisatie waren wel open, het is een soort rooster. De 8v schijnt een kleinere opening te hebben, maar of dat echt zo is…

Is een soort van rooster.

Als iemand nog zo’n ding over heeft dan graag, de stickers op de slotplaat schijnen geen van allen meer leverbaar te zijn inclusief het vervangingsvoorschrift van de drukbol :(

kan je deze niet na laten maken ?

Denkende dat ze net als de tankdop stickers nog verkrijgbaar waren zijn ze voordat de auto geschuurd werd al de prullenbak in verdwenen, zal dalijk de foto’s even plaatsen als iemand ze intact van een andere slotbalk gepeld krijgt zou je me ontzettend kunnen helpen.

@2slow wrote:

@InjectTheVenom wrote:

Die had een turbo toch niet? Of wel en was deze bij de turbo open en bij de andere motorisaties dicht?

Of een turbo deze niet heeft of had weet ik niet. Andere motorisatie waren wel open, het is een soort rooster. De 8v schijnt een kleinere opening te hebben, maar of dat echt zo is…

Ben maar 1 grille tegen gekomen en tevens een deksel dat deze af lijkt te dekken dus welke dit deksel wel en welke hem niet hadden…?

Vanmiddag komt er een belangrijke update aan :kewlpics

We wachten gespannen af :kewlpics

Ik wilde hier goed nieuws posten maar dat pakte iets anders uit als verwacht. Het slechte nieuws staat in het C20LET gedeelte, het goede nieuws is dat de airco bediening naar behoren lijkt te functioneren aangezien alle lampjes van de knoppen oplichten wanneer de knoppen ingedrukt worden plus dat de aanjager op iedere stand draait.

Triest joh dat hij zo loopt, net je verhaal gelezen maar ik heb zo 123 geen idee waar ik je verder mee kan helpen. Succes in elk geval met de zoektocht naar de oorzaak.

En toen kreeg ik net een verdrietig lange lijst met defecten waaronder een verdeelbak die op is en een geluid dat uit de motor komt…..

er staat nog een calibra let op marktplaats

misschien kun je hier nog delen afhalen

Wat ga je met die bak doen dan nu? Hurliman bak?

Pff…. das wel een zure appel

@16VCalibra wrote:

Wat ga je met die bak doen dan nu? Hurliman bak?

Gema/Hurlimann of locken met de handel, moet nog door krijgen wat alles gaat kosten en er dan eens heel rustig over nadenken.

SW trouwens nog bedankt voor de link, de zo goed als splinternieuwe bougiekap is inmiddels binnen en ziet er super uit :thumb

Bij een c20ne is dit stuur standaard vaak geleverd, soms in combinatie met volledig lederinterieur en soms met stoffen interieur. Het is maar net wat de 1 eigenaar heeft gekozen aan accessoires bij aankoop. Zo zie je ook soms calibras met airco en schuifdak, maar weer zonder leder interieur of net weer andersom.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

@re2flex wrote:

Bij een c20ne is dit stuur standaard vaak geleverd, soms in combinatie met volledig lederinterieur en soms met stoffen interieur. Het is maar net wat de 1 eigenaar heeft gekozen aan accessoires bij aankoop. Zo zie je ook soms calibras met airco en schuifdak, maar weer zonder leder interieur of net weer andersom.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

heb het leveringsprogramma niet meer in mijn hoofd.
    in de vorige eeuw ooit een keer een nieuwe astra mogen bestellen was mijn eerste auto van de baas.
    daar was de airco uit gesloten bij de diesels wegens gebrek aan vermogen.
    en volgens mij ook bij het schuifdak omdat elkaar tegenwerken airco aan een open schuifdak gaan slecht samen.

kan best zijn dit voor een calibra niet gold

in de vorige eeuw ooit een keer een nieuwe astra mogen bestellen was mijn eerste auto van de baas.
    daar was de airco uit gesloten bij de diesels wegens gebrek aan vermogen.
    en volgens mij ook bij het schuifdak omdat elkaar tegenwerken airco aan een open schuifdak gaan slecht samen.

Airco en schuifdak werken elkaar tegen??
    Mijn Zafira heeft airco en een fabrieks schuif/kanteldak en de airco werkt mijn inziens juist fijner als het dak open gekanteld is.

damn :shock: veel respect voor u :jerry

Ach het hok komt vanzelf een keer af :jerry

kweet tg niet hoor hoe lang ben je hier al niet aan bezig de gemiddelde hobbyist zou het allang opgegeven hebben

Daarom scheelt het dat ik niet de gemiddelde hobbyist ben zoals je aan sommige aspecten van het project kunt zien king:

Jammer zeg, toch wel een flinke tegenvaller.. Maar respect dat je doorzet. Je hebt straks wel iets heeeel zeldzaams in handen. :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 876 tot 900 (van in totaal 1,163)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.