Calibra minder

Forumindex Forums Modellen Calibra Calibra minder

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

Hoi mannen,

Ik kom even een topic in de Calibra hoek maken…

Ik kom net van de sloperij vandaan hier in Hellevoet en daar werd een Calibra (:o) op de brug gereden…

Hij was er van onderen (bodum) wel slecht aan toe maar vroeg me af of het iemand van hier was… Het was volgens mij een 2.0 8v zilver van kleur en een blauwe bestuurdersdeur.

Groeten Jeff

mijn oude account is tijdens de resessie gesneuveld :P

lol waarom zou t iemand van hier zijn?

moet je eens by stouten kijken, dan kan ik wel 44 topics maken :jerry

Mayhem,

Hier in Hellevoet rijden maar 4 Calibra’s rond zover ik weet, het leek of deze een poosje “bewaard” heeft gestaan in een schuur of iets dergelijks, vandaar mijn vraag…

Groeten Jeff

Staat er toevallig nog een kadett gsi daar op de sloop

Helaas niet :mad: Bij Spijk City staat nog wel een 3drs GT, ik weet niet wat je nodig heb…

Groeten Jeff

heb gister nog een zwarte dtm edition weggebracht naar de sloop op hellevoetsluis:cry

origineel gepost door trigt
    heb gister nog een zwarte dtm edition weggebracht naar de sloop op hellevoetsluis:cry

Waarom moest ie weg??

heb er een ongeluk meegehad was niet mijn schuld maar wel me cali kwijt hij was net helemaal overgespoten maar heb nu weer een andere:P

heb er een ongeluk meegehad was niet mijn schuld maar wel me cali kwijt hij was net helemaal overgespoten maar heb nu weer een andere:P

:kewlpics

Ik heb hem vandaag zien staan, hij is knap gestript door de jongens daar, alleen de achterspoiler zit er nog op, het blok lag er ook uit. Volgens mij een lelijke schade geweest…

Groeten Jeff

enig spoor van de bekleding?

Interieur lag eruit, deuren waren eruit, motorkap, schermen, voorfront alleen de achterklep met spoiler zat er nog op maar de ruit was eruit geslagen. Hij stond nu te wachten op zijn laatste ritje naar de pers :cry

ik heb heel het intrieur thuis liggen +motor blok , ja het was egt een goeie klap geweest egt zonde :cry maar ben nu met me nieuwe dtm edition bezig om hem helemaal over te spuiten:wub

Dat is mooi, en niet vergeten he :kewlpics

het intrieur is te koop + motor blok 2.0 16 v ecotec

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.