Calibra c20ne houd er telkens mee op

Forumindex Forums Modellen Calibra Calibra c20ne houd er telkens mee op

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Hallo naast mijn opel corsa b x14xe heb ik nu een. Opel calibra c20ne er bij maar nu zit ik met het volgende de auto start goed en blijft lopen maar zodra ik er mee ga rijden houd hij er mee op en start hij ook niet meer, volgens de vorige eigenaar heeft hij de krukas positie sensor, rotor en verdelerkap vervangen

Wat kan het zijn?

Mvg 16vcorsa

brand het lampje? uitlezen

Hey welkom op deze afdeling. Kan je technisch hier in niet helpen. Wel geinig weer een Calibra rijder er bij in Wolvega (woon er ook).

Op het moment dat hij uit valt gaat idd het lampje branden maar daarvoor niet, ik kan hem pas zaterdag uitlezen ivbm tijd, ik kan hem thuis niet uitlezen dus moet hem met de kar wegbrengen, @ 2slow ik ben er zelf ook heel blij mee en ik zie je vast wel een keer rijden :thumb

Uitlezen kan je thuis ook, zie deze how to topic: viewtopic.php?f=132&t=180682

hallo
    ik heb de calibra nu thuis staan en ben al een stukje verder :thumb
    ik heb toch voor de zekerheid de krukas positie sensor vervangen maar dat gaf geen verschil
    nu ben ik gaan meten en meet ik geen spanning op de injectoren

dus wat kan het zijn ik zelf denk ecu dood ?

brandstofpomp relais???

daar heb ik ook aan gedacht maar ik heb wel druk op de rail dus dat is het niet

maar bedankt voor het mee denken :thumb

Brandstofpomp relais voorziet ook de Injectoren van Spanning..

Willem

Ik heb de kabel boom onder het dashboard los liggen en ik hoor het relais klikken maar ik zal voor de zekerheid een andere bestellen

En nog iets als ik brandstof ik het spruitstuk spuit dan loopt hij een lange tijd door soms wel een kwartier en dan stopt hij er weer mee

Dan ben je al warm, met je probleem zoeken. Injectoren>>ECU>> Massa schakeling van de ECU?

Ik heb een andere ecu gekocht en een relais besteld wachten tot het binnen is en dan maar weer proberen

Als je niet gaat rijden, en alleen gas geeft, stopt-ie dan ook? Zit je einddemper dicht? Hoe is het met de rubberen leidingen onderop je benzinetank? Heb die van mij ooit eens ingekort, maar daardoor onstond een knik in de leiding met hetzelfde effect als jij beschrijft…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.