c24ne– weinig vermogen

Forumindex Forums Techniek Cih c24ne– weinig vermogen

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Berichten
  • #18042590

    lager bekeken, heb maar nieuwe besteld. voor de krukas en drijfstangen.
    neem geen risico.

    #18042591

    vandaag de rest van de schalen er ook maar uit gehaald.
    ziet er niet best uit.

    gelukig is de krukas niet beschadigd.
    er zit alleen stukjes lagerschaal op.
    hoe kan ik dit er het beste afhalen?

    de schalen van de drijfstangen is alleen slijtage te zien.
    lang zo erg niet als dezen.

    ik heb alle schalen nieuw besteld.
    heb geen zin om straks weer te zitten kutten.

    #18042592

    hij zit weer inelkaar, alle lagerschalen nieuw.
    olie druk getest op”2000” z’n manier. alleen heb ik met een paar lange draden mijn olie druk meter aangesloten.
    (motor ligt nog niet in de auto)
    kon ik mooi zien of die bij de kop olie omhoog bracht, en richting de laatst 2 lager blokken.
    dit wat allemaal goed.!!
    heb er ook gelijk maar een nieuw filter op gezet, lijkt me wel beter king:

    #18042593

    lager restanten, kan je door “oppoetsen” soms weghalen, heel fijn schuurpapier bijv. (korrel 1200) en dan als een soort van touwtje langs de tap wrijven.

    voordat je de lagers weer monteert, even insmeren met motorolie.

    #18042594

    zo heb ik het gedaan.
    korel 1000
    alles is er weer af. alle olie kanaaltjes schoon gemaakt.
    ook die van de krukas. kwam aardig wat slijpsel uit.
    daarna alles in de olie gezel en gemonteert.
    alles klaar.
    vanmidag weer proberen

    #18042595

    okee, hij ligt er weer in.
    nu gaan mijn injectoren niet open.
    waar kan dit aan liggen???
    ,ik heb de bedrading al gecheckt. is goed.

    iemand ideeen??? hoor het graag

    #18042596

    Er van uit gaande dat niet alle 4 de injectoren stuk zijn, moet het wel aan de aansluitingen liggen.

    #18042597

    rpm singaal naar de computer niet vergeten aan te sluiten?
    (jaja je zei dat je het nagekeken hebt, maar is een toch veel vergeten ding)

    #18042598

    heb ik 3 x gechekt en zelfs een extra draad gelegd omdat ik hem niet vertrouwde :jerry
    ook niks dus

    andere coputer. ook niks
    andere kabelboom niks.
    start relais verwisseld niks.. :hmmz

    ik haal zo meteen al het electrich er af en begin opnnieuw
    mischien kom ik wel een breuk tegen.

    #18042599

    heb het doormeet schema van manta blog even uitgeprint.
    vanmidag maar even de injectoren ect. doormeten.
    mischien dat ik dan wat wijzer wordt.

    #18042600

    okee.
    nu loopt hij.
    het probleem was denk ik,, de bobine en het moduultje dat er onder zit.
    die heb ik verwisseld en toen dee hij het.
    loopt niet lekker.
    alleen heb ik de stekker van de lmm er af getrokken.
    doe ik deze er weer op dan valt hij weer uit….
    wat kan hier de oorzaak van zijn???

    ik heb al een andere computer geprobeert, maakt niks uit.
    en 3 verschillende lmm ter’s , bij alles van hij weer uit als ik de stekker er op druk.
    waar kan dit aan liggen??

    #18042601

    klep vast in lmm ?

    #18042602

    heel apart.
    gister avond was ik weer bezig en toen wou hij alleen nog maar met lmm stekker er op… :???:
    snap niks van dat ding

    #18042603

    hij loopt, alles is nu goed, alleen nog afstellen :jerry

    het was tog de kabelboom, ik heb nu die van de manta er op..
    nu is het dus wel goed.
    zal die andere morgen even uit pluizen :thumb

    #18042604

    okee,, vlogende probleem.

    ik zou vanavond even een stukje reiden in de kadett…
    nu is het probleem even dat hij alleen stationair wil lopen.
    als ik gas geef valt hij uit.
    heb er helemaal niks aan veranderd. gister dee hij het goed

    waar zou dit aan kunnen legen
    benzine leidingen zijn niet verstopt. pomp draait goed. retour leiding afknijpen maakt ook niet uit.
    ontsteking veranderen maakt ook niks uit.
    andere computer er aan,, ook niet
    hmmmmzz.. ik weet het niet.
    heb van het weekkend ook alles uitgewisseld, heb wijnig zin om dit weer te doen

    wat is het meest logisch???
    een benzinge probleem?? of een vonk probleem??

    #18042605

    zit er nog genoeg benzine in de tank?

    klinkt vast stom, maar zou niet de eerste zijn die na zoveel problemen de auto niet goed krijgt omdat de tank gewoon echt zo goed als leeg is…

    #18042606

    zit vol..

    #18042607

    Klep LMM vast?

    #18042608

    Gasklep-positiesensor ???

    #18042609

    ik weet niet wat het was.
    maar zonet wou hij wel weer :???:
    gelijk naar de garage gereden en laten afstellen.
    loopt nu goed alleen nog een lekke uitlaat, dat verneem je heel goed kwa vermogen :(

    #18042610

    Zit het hele injectie-gebeuren erop van een 2.0E of van de 2.4E ??

    #18042611

    2.0 met 5e injector

    #18042612

    welke inlaatbuis zit erop dan ?

    #18042613

    haha ik weet waar je heen wil. :jerry
    en zit een bewerkte 2.0 kop op met de 2.4 nokkenas. en dus de 2.0 buis :D

    #18042614

    nog iets..
    vorige keer dat ik de 2.4 inelkaar had,, (toen zoop hij zo’n olie) trok hij veeeeel harder op.
    nu heb ik zo’n iritante lekke uitlaat.
    wel aardig lek. dit had ik toen niet,, zou het kunnen dat ik hierdoor aardig vermogen verlies heb?????

    eerder op deze pagina staat inmers dat hij nu goed loopt :thumb

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 60)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.