C20XE in Sierra, vloeken in de kerk of bekering?

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling C20XE in Sierra, vloeken in de kerk of bekering?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #17561376

    18S Carterpan zit er inmiddels onder. Ben nu bezig met motor en bak steunen. Het betere bak en braai werk met hoeklijn ;)

    #17561377

    Goed bezig ! Ik heb hier idd een Sierra staan met een V12

    #17561378

    origineel gepost door rallyastra
    Goed bezig ! Ik heb hier idd een Sierra staan met een V12

    :o:o:o
    Waaauwww,in een Sierra???
    Waanzinnig!

    #17561379

    Ja ding gaat straks een pktje of 450 geven :afro Maar ik zat het topic niet verder vervuilen :angel

    #17561380

    Ideale rondjes-leren-glijen autos!! Koppeling op.. Volgende Sierra voor 150 gulden..
    Mooie tijden…
    Succes met de inbouw verder!

    #17561381

    idd is mijn project plug & play vergeleken bij die V12 :wors
    Ziet er mooi uit. Is absoluut geen vervuiling ;)
    Doet me denken aan “V10 in a box” maar ivm vervuiling zet ik die link er maar niet op.

    #17561382

    He das toevallig!
    Jullie komen uit aerdt of niet?
    Zoveel werk gehad om de rs2000 snel te krijgen en nu gaat er een opel in…
    Goede keus voor een rs2000 is weinig te krijgen en voor de xe genoeg.
    Succes met bouwen.

    #17561383

    origineel gepost door stoppelflieger
    He das toevallig!
    Jullie komen uit aerdt of niet?
    Zoveel werk gehad om de rs2000 snel te krijgen en nu gaat er een opel in…
    Goede keus voor een rs2000 is weinig te krijgen en voor de xe genoeg.
    Succes met bouwen.

    Nog een goed idee is om er een japanse powerplant in te bouwen een 2jz toyota motor,
    blijft 1 van de grootste powerplants !

    mocht de c20xe te langzaam worden ;)

    #17561384

    origineel gepost door D_Valentino

    Nog een goed idee is om er een japanse powerplant in te bouwen een 2jz toyota motor,
    blijft 1 van de grootste powerplants !

    mocht de c20xe te langzaam worden ;)

    nee man, die horen alleen in toyota’s en bimmers :jerry

    maarreh, stoer project een xe in een sierra, lekker flamen op een ford meeting :vertag

    #17561385

    origineel gepost door NB-racing
    idd is mijn project plug & play vergeleken bij die V12 :wors
    Ziet er mooi uit. Is absoluut geen vervuiling ;)
    Doet me denken aan “V10 in a box” maar ivm vervuiling zet ik die link er maar niet op.

    die heb ik al eens gepost in slap geouwehoer, die ubermachtige E30 :wub:wub:wub

    #17561386

    Opel en Ford uitendelijk is het tog allebei General Motors

    Wat het ook is het zijn beide mooi projecten:wub

    greetz sjef

    #17561387

    origineel gepost door Opel4-life
    Opel en Ford uitendelijk is het tog allebei General Motors

    Wat het ook is het zijn beide mooi projecten:wub

    greetz sjef

    Ford is geen GM vriend :vertag

    #17561388

    iig geval wel allebei amerikaans:jerry

    #17561389

    origineel gepost door Hacula

    origineel gepost door Opel4-life
    Opel en Ford uitendelijk is het tog allebei General Motors

    Wat het ook is het zijn beide mooi projecten:wub

    greetz sjef

    Ford is geen GM vriend :vertag

    na mij weten lag er in me ford orion uit 88′ een motorblok van GM
    kan er naast zitten maar blijf nog ff bij me punt :jerry

    greetz:cool:

    #17561390

    oei, das pas vloeken in de kerk: ‘Ford = GM’… Denk dat Henry nu een paar keer aan het ronddraaien gaat…

    #17561391

    origineel gepost door Opel4-life

    na mij weten lag er in me ford orion uit 88′ een motorblok van GM
    kan er naast zitten maar blijf nog ff bij me punt :jerry

    greetz:cool:

    Je zit er heel ver naast:o…. ren maar weg bij dat punt.:P

    GM en Ford hebben net zo veel met elkaar te maken als Mercedes en BMW.:jerry

    #17561392

    hahaha jullie punt is duidlijk
    ik zit verkeerd me exuses voor het beledigen van de opels:angel

    we zullen de topic hier nie verder mee belasten :D

    zal mijn opel kennis tog nog wat bij moeten schaven :D

    greetz

    #17561393

    FF een update:

    Bak (A Omega) achter C20XE. Met originele drukgroep en koppelingsplaat van LET. Spacer gemaakt van 17mm voor op druklager ivm koppelingbediening.
    Motorsteunen gemaakt met machine rubbers als demping. errug stug.
    Baksteun en tunnel aangepast.
    ARP vliegwiel bouten gemonteerd. Tevens Oliekeerring vervangen, onder het motto “als we toch bezig zijn….”
    Inlaat manifold gemaakt om gaskleppen op te monteren.


    Nu snel weer verder met aandrijfas, carterpan en VR wiel van Ford monteren op poelie

    Iemand nog een aandrijfas liggen van een Omage of ander RWD?

    #17561394

    bmw gebruikt volgens mij exact dezelfde maat rubbers in de aandrijfas als een Omega, wellicht dat zo’n as makkelijk pas te maken is?

    #17561395

    origineel gepost door DevilraY
    oei, das pas vloeken in de kerk: ‘Ford = GM’… Denk dat Henry nu een paar keer aan het ronddraaien gaat…

    Ach Opel is toch ook deel van de VAG ? :jerry:jerry

    #17561396

    Blok loopt!!!

    Heb zo juist de eerste echte test run gemaakt met de Sierra c20xe en ik moet zeggen absoluut geen vloek!
    Ik moet nog beginnen met tunen maar dit blok loopt nu al beter dan de RS2000 (escort mk5). Many thanx voor alle tips :thumbup

    Grappige is dat voor het Ford:wubGM huwelijk een tussen as van een BMW nodig is ;)

    Ga snel weer verder. Het is zo 31 maart. SPA

    #17561397

    Goed bezig Mathieu! Je komt hem toch wel ’s showen bij je favoriete onderdelenzaak he? :angel

    #17561398

    Ik kom hem wel een keer showen, maar zal wel ff gaan duren APK verlopen :-( Denk dat ik nu ook niet meer de juiste CO waarde ga halen ;-)

    #17561399

    kijk aan, leuk ding zo.. :thumbup

    #17561400

    inderdaad ligt er mooi in

    vind dit ook t mooiste model siera trouwens
    2 deurs hatchback?

    nog mooier was n 2 deurs cosworth;):wors

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.