C20XE houd in

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) C20XE houd in

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18222984

    Oke je hebt inderdaad 1 blauwe stekker en een waar een draad op zit is dat die voeler voor de ecu? of juist de temp sennsor.
    De regeling zou niet logisch zijn want de lambda zou uitgeschakelt zijn met het tunen van de ecu net zoals de stappenmotor.
    de oliedruk is inderaad laag daarom tikken de klepstoters ook.. ik denk dat ik een nieuwe oliepomp/oliepomp revisie set koop, voor de zekerheid zal ik even een meting doen met nog een andere druk meter.
    vreemd als die zender het ineens begeven heeft!

    #18222985

    Inderdaad was de temp sensor opgelost dus!
    http://www.ebay.nl/itm/VAUXHALL-ASTRA-CALIBRA-CAVALIER-C20XE-LATE-OIL-PUMP-ROUND-PICK-UP-PIPE-/171067626204?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27d46cd2dc” onclick=”window.open(this.href);return false;
    deze inmiddels besteld hopen dat ik hem van de week binnen heb :thumbup

    #18222986

    Dat is mooi!

    Pomp zou mijn keus niet geweest zijn alleen, maar ja, het is beter dan een versleten pomp….

    #18222987

    Het pompje hoeft ook geen ton te draaien, het is inderdaad beter als een versleten pomp!

    #18222988

    Nee precies, maar dan nog kunnen deze ook heel hoge toeren niet zo goed verdragen, ook al zou je er nog geen tien kilometer mee gaan rijden. Gewoon op standaard blok, niet te gek jakkeren en goede olie zpu het wel moeten gaan… Het is alleen ook geen originele pomp ook, en dat maakt hem dan eigenlijk weer best duur.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.