c20ne met lexmaul inlaat (wat moet je aanpassen/corsa a)

Forumindex Forums Modellen Corsa c20ne met lexmaul inlaat (wat moet je aanpassen/corsa a)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214641

    hallo mensen.

    Wie weet of een c20ne met lexmaul inlaat in een corsa a past?

    Zijn er dingen die je aan moet passen, of past dit zo?

    Vraag alleen vanwege de inlaat of dit past;)

    grt

    #17557983

    had hakkie dat niet erin?

    #17557984

    Je schutbord zit in de weg, zagen en slijpen is dan nodig!

    #17557985

    origineel gepost door mayhem
    had hakkie dat niet erin?

    Ja , ik wou er weer 1 kopen…maar ene sylvester was me voor:(;);)..

    Schutbord een beetje aanpassen.(kleine beetje inslaan je hoeft niet te zagen)
    en ik moest ook me gaskabel aanpassen, anders gaf hij maar een heel klein beetje gas:)

    Voorderest piece of cake:thumbup

    #17557986

    #17557987

    heeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?

    #17557988

    wou net zeggen jah

    #17557989

    nee:sleeping.

    Uiteraard had hij genoeg ruimte,ook om te kantelen/
    Met het erop zetten merk je meteen of je genoeg ruimte heb en of je het schutbord nog wat naar achter moet slaan.;)

    #17557990

    dan wordt het toch netjes slijpen, want een deuk in een net gespoten auto slaan is ook zo wat;)

    #17557991

    Originally posted by Van het Ende Customs
    heeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?

    plaats je een andere steun zodat de motor niet meer kan kantelen. Je doet net of het goed is dat de motor kantelt.

    Bij mij beweegt die niet meer dan 5mm voor / achter uit.. (gezien vanaf de dynamo steun, dus het kleppendeksel zal nog iets meer zijn).

    Dat vind ik zelfs al bijna teveel.

    #17557992

    Ik wou net zeggen, kantelen, wat is dat :P

    Mijn achterste motor steun is een aangepaste originele steun, en mijn motor kantelt bijna niets meer.

    #17557993

    Gezien het feit dat je hem op het circuit wilt gebruiken zou ik zeggen….. Starre of vol gegoten motorrubbers!

    Rij met mijne op de straat ook met volgeharste rubbers, motor beweegt bijna niet meer, rijd veel prettiger.

    #17557994

    origineel gepost door sylvester1
    dan wordt het toch netjes slijpen, want een deuk in een net gespoten auto slaan is ook zo wat;)

    Daar heb je helemaal gelijk in , bij mij zat dat “schuim”er nog voor en zag je niets van de deuk..

    suc-6 met inbouwen iniedergevalking:

    #17557995

    origineel gepost door corsaboy

    Originally posted by Van het Ende Customs
    heeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?

    plaats je een andere steun zodat de motor niet meer kan kantelen. Je doet net of het goed is dat de motor kantelt.

    Bij mij beweegt die niet meer dan 5mm voor / achter uit.. (gezien vanaf de dynamo steun, dus het kleppendeksel zal nog iets meer zijn).

    Dat vind ik zelfs al bijna teveel.

    :hmmz motor beweegt toch altijd wat. ik ken de situatie niet helemaal, maar als je een deuk moet slaan om dat anders niet past klinkt het voor mij als dat hij nu met deuk en net past.
    maakt ook niet heelveel uit als hij er wel tegenaan komt, maar zal dan wat bijgeluiden maken ;)

    motor hangt natuurlijk ook niet voor nix in rubbers, maar zoals gezegd ga je op circuit ook noet voor comfort:D
    @sylevester: maar je moet hoe dan ook gaan spuiten. als het nou slijpen of beuken wordt. suc6

    #17557996

    bij mij paste het zo,

    moest wel van dat isolatie materiaal weg halen.

    maar dat kan ook omdat er heel beun benzine leidingen achter langs liepen..

    bij een 8 v is het dus een fluitje van een cent

    16v is ander verhaal.

    #17557997

    Dan gaan ik het eerst proberen, ik heb mijn motorsteuen al gevult met pu-hars, hoog uit 5mm beweging, zoals marcel zegt.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.