C20LET Koppeling icm f18

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) C20LET Koppeling icm f18

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220847

    ik reed tot nu toe telkens met origine c20xe koppelingsplaat+drukgroep.

    omdat ik met een f18 versnellingsbak rijdt, en gebruik een plat c20xe vliegwiel. dus kan niet met c20let koppeling rijden…..

    maar deze houd het niet meer, dus zoek een versterkte set.

    wat raden jullie aan, en waar hebben jullie ervaring mee? en met wat voor vermogen rijden jullie….

    liefst ervaringen van c20let rijders met 5bak.

    #17667346

    wat ik deed was het volgende
    orginele plaat van een 8v met een aangepaste drukgroep van een c20let..
    Ja dat is mogelijk op een plat vliegwiel..

    Meer dan 210 pk op de slicks zonder probleem

    Maar om het makkelijk te houden neem een omp plaat met drukgroep versterkt
    met het orginele druklager.

    Houd het met gemak hoor

    #17667347

    Sachs komt met cijfertjes, dat mis ik eigenlijk bij de OMP plaat/drukgroep combi.

    ben wel van plan om in de toekomst ruim over de 300pk te gaan, met net koppel er bij.

    #17667348

    ligt eraan of je met full slicks gaat rijden :D

    #17667349

    up up

    #17667350

    ik heb een c20xe plaat die in een let koppeling past
    :)

    #17667351

    dat passen ze allemaal roy..


    @sw
    ,

    beter kijk je voor een geveerde sinterbrons plaat, en een versterkte drukgroep.

    heb ik ook klaarliggen voor mijn v6, en daar komt straks ongeveer 300Nm koppel uit.

    #17667352

    origineel gepost door sjoerdie
    dat passen ze allemaal roy..


    @sw
    ,

    beter kijk je voor een geveerde sinterbrons plaat, en een versterkte drukgroep.

    heb ik ook klaarliggen voor mijn v6, en daar komt straks ongeveer 300Nm koppel uit.haha

    he een grote plaat van een let past niet in een plat vliegwiel
    ik heb ook een plaat van f20 die niet past

    raraa:hmmz:hmmz

    #17667353

    Sachs Performance geveerd en dan keuze organisch of sinterbrons.
    In combinatie met een Sachs Performance drukgroep.
    En natuurlijk een Sachs druklager.

    Alles voor de C20XE.

    Blijft gewoon heel, zelfs bij mij :P

    EN ja de F20 bakken bleven niet heel, de F18 weer wel :P

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.