Sowieso eerst de hele auto verstevigen. Rolkooi er vast in lassen zodat die deel wordt van de auto en zo extra stevigheid bied. Extra platen lassen aan draagbalken enzo, veerpoten extra verankeren, etc etc.
Dan zorgen voor een sper differentieel (limited slip differential) want die heb je echt nodig om grip te houden en zelfs op 2 wielen te kunnen rijden.
Hardheid verstelbare Koni’s of Bilstein dempers (of iets anders leuks natuurlijk) en die zo hard mogelijk draaien en de auto plat op z’n bek leggen.
Dan nog een set slicks of semislicks, liefst lekker breed. Als het gewicht van de auto gaat hellen komt alle druk er op te staan, en dan is meer grip wel prettig. Daar komen ook de extra brede wielkasten om de hoek, want die heb je wel nodig om goeie brede banden te herbergen.
Camber kan nuttig zijn, maar niet overdreven. De natuurlijke camber die ontstaat bij verlagen lijkt me al ruimschoots voldoende.
Velgen doen er verder niet zoveel toe, maar lichtere velgen kosten wel minder energie om rond te jagen. Is echt minimaal.
En natuurlijk genoeg motorvermogen ;) Als je niet hard genoeg kan, heeft de rest ook weinig nut.