C kadett, ronde koplampen ipv de vierkante

Forumindex Forums Modellen Kadett C kadett, ronde koplampen ipv de vierkante

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Ik zit er aan te denken om mijn Kadettje zelf te houden en de rotte plekjes aan te pakken.

Nu wil ik de auto ook weer opnieuw rollen en er gelijk weer wat apparts van maken.

Nu vind ik het oude type front veel mooier dan wat ik nu heb.
    Met die ronde koplampen en de knipperlichten voorop.

Kan ik nu gewoon C1 zijschermen pakken?
    Koplamphouders van een Golf in lassen? (ik wil de kruiskoplampen er in)

Alle info welkom, dit wordt mn eerste echte lasproject :P

schermen van een c1 en keien vanger ook

en golf 1 lampen der in lassen moet je op c1 lampen doen zal ff fotos daar van zoeken

staat nog een paar op http://www.gasmetdiezooi.tk

je moet alleen van een sloper stadslicht stekers halen en aan je kabelboom doen.

je moet bear (alex vorst) even u2u sturen die heb nog nieuwe golf lampen liggen met kruis
    belangrijk is voor al meten meten en nog is meten
    wil je goed passend hebben met je c1 plastics om de lampen heen

je kan dit ook houden… en dan ronde koplampen derin met de pinkers nog wel aan de zijkant. staat ook wel leuk…:thumbup

op http://www.opelkadettcclub.nl staat een blauwe…

Die joekels van knipperlichten naast ronde koplampen vind ik geen gezicht.

Ik kijk nog wel ff wat ik hiermee ga doen. Als het een beetje te doen is wil ik er wel mee aan de slag.

Ik ben niet van plan om veel geld uit te geven aan nieuwe zijschermen/keienvangers enz enz.
    Het moet wel leuk blijven.

Is er trouwens al een kadett met e30 koplampen er in? Hoe staat dat? Raar zeker?

lijkt me ok maar je knipperliachten achter de grill zetten kan ok nog

dan kom je der af alleen met andere schermen

ja, en die keienvanger hoeft dan niet? Want dan maak ik de knipperlichtjes in de bumper.

Wordt toch een beetje een ratlook of oldskool wagen.

idd keienvanger is het zelfde maar zowie zo is volgens mij een c1 vanger lastig te vinden en niet nieuw meer te krijgen alleen c2 (en die moet je verbouwen)

Ah zo, dus het enige verschil van die keienvangers is dus het knipperlicht gedeelte.

Dat is niet zon ramp.
    Ik ga eens op zoek naar C1 zijschermen, komt goed uit want ik heb 1 zijscherm redelijk aan het roesten.

Ik ga proberen om de koplampen in het gewone front pas te maken….
    Wat niet bestaat, maken we….

Ik heb alle tijd om lekker te prutsen…heb de auto niet dagelijks meer nodig.king:

origineel gepost door Fearless
    Ah zo, dus het enige verschil van die keienvangers is dus het knipperlicht gedeelte.

Dat is niet zon ramp.
    Ik ga eens op zoek naar C1 zijschermen, komt goed uit want ik heb 1 zijscherm redelijk aan het roesten.

Ik ga proberen om de koplampen in het gewone front pas te maken….
    Wat niet bestaat, maken we….

Ik heb alle tijd om lekker te prutsen…heb de auto niet dagelijks meer nodig.king:

ik heb nog wel 2 nieuwe c1 schermen te koop.
    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=120142

origineel gepost door Fearless
    ja, en die keienvanger hoeft dan niet? Want dan maak ik de knipperlichtjes in de bumper.

Wordt toch een beetje een ratlook of oldskool wagen.

zo heb ik je een beetje geinspireerd ? als je dat gaat doen met die knipperlichten achter de gril moet je eens wat pics plaatsen want ik heb er ook over na liggen denken maar een klein vraagje aan iedereen zitten de lampen bij de c2 niet verder naar binnen dan bij de c1 want dan moet je ook nog een front vinden waar je lampen in bevestigd worden

voor je begint het front is ook anders
    motorkap
    grill
    schermen
    dekplaat
    steunen van je voorbumper
    bumper zelf

koplampen van een c2 staan verder naar binnen als een c1
    dus zo passend maken zal niet gaan ze doen ook wel eens gewoon draadeindjesnemen en die op je koplampen schroeven.is misschie niet de mooiste oplossing maar dan kun je wel je front laten zitten
    de rechte kant vanje motorkap loopt bij een c1 verder door dan een c2 en dus ook in de breedte dus je motorkap moet je ook aanpassen[motorkap c1 is ook moeilijker aan te komen zijn meestal rot.grill is bij de c1 breder en ook weer lager.
    dus al met al niet plug and play:cry
    dekplaat gaten zijn bij een c1 kleiner dan c2 ivm de bumpersteunen
    bumper is ook weer dikker dus is niet mooi op een c1 dan vallen je knipperlichten er onder weg.

ik heb ergens een groen/zwarte sedan gezien met verbreede schermen die was c2 met ronde lampen.en die was wel ve:thumbup

mijn frontje van mijn C1 is ook nog redelijk goed maar alleen bij de koplampen niet
    is hier wat voor de krijgen? of moet ik zelf plaatjes maken?

die ronde koplampen vindt ik persoonlijk niet zo mooi
    maar ieder zijn ding natuurlijk

origineel gepost door coot
    mijn frontje van mijn C1 is ook nog redelijk goed maar alleen bij de koplampen niet
    is hier wat voor de krijgen? of moet ik zelf plaatjes maken?

die ronde koplampen vindt ik persoonlijk niet zo mooi
    maar ieder zijn ding natuurlijk

heb jij dan ronde?? wil wel ruilen tegen vierkante:P
    oortjes kun je nog kopen bij arta parts of zo

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.