c-kadett rijders..

Forumindex Forums Modellen Kadett c-kadett rijders..

25 berichten aan het bekijken - 2,401 tot 2,425 (van in totaal 3,751)
  • Auteur

nou hij wil wel eens gaan rijden hahaha heeft hem nu een tijdje en nu zit er apk op en meteen schade[niet door hem zelf]dus denk dat die handen en voeten jeuken om te gaan rijden:P

Origineel gepost door JvV
    Die witte GT/E is dus blijkbaar een C1 met omgelaste C2 voorkant :)..

Mooi ding..

hoeft niet, 1.9 c2 zijn er ook, maar weinig

we want :kewlpics

hoe ver is dat ding eigenlijk verlaagd?? (nogal volgens mij :S)

Gelukkig rijd rop weer met zijn coupe. Ik heb hem afgelopen weekend samen met rop weer opgebouwd, moet alleen nog gespoten worden. Maarjah……tis net zoals pipo zegt: Rop zijn voeten jeuken. Foto’s van de schade mag rop zelf posten als ie dat wil…… Komt allemaal goed!!

ik hoorde ook de manier waarop die schade ontstaan was:o

maar schade aan je kadettje is altijd kut natuurlijk

Hier foto’s van mijn schade helaas..

hoe heeft dit dan kunnen gebeuren.

Zonde zeg.

Tjah…..schoonbroer van rop had iets teveel haast………iets te snel…..schrok ergens van………lantaarnpaal….en een hoop gevloek:( de rest laat zich raden denk ik…foto’s zeggen genoeg denk ik…….

Origineel gepost door jeroenus
    Tjah…..schoonbroer van rop had iets teveel haast………iets te snel…..schrok ergens van………lantaarnpaal….en een hoop gevloek:( de rest laat zich raden denk ik…foto’s zeggen genoeg denk ik…….

schoonbroer(nog):P kenne we die:cool:;)

schoonbroer nog steeds ja, gelukkig!! En gelukkig ben ik da ook nog steeds:P Ik denk da sommige mensen mij hier wel kennen.(en nou al helemaal) mjah, alles nog een keer afwerken, afstellen en dan kan ie gespoten worden.

t is maar goed dat ik geen zusjes heb… je zou maar zo’n schoonbroer krijgen die je kadett in mekaar rijdt:cry

;)

hahahahah ik geloof da jouw coupe ook ooit zoiets mee heeft gemaakt ofnie?:P

maar dat heb ik zelf gedaan,
    en dat kwam door afgezaagde veren van vorige eigenaar.

10% mijn schuld 90% zijn schuld.

als iemand anders mn auto in mekaar rijd vind ik dat erger als wanneer ik het zelf doe. ook rijd ik liever mn eigen auto in mekaar als die van iemand anders. maar dat is een gevoelige kwestie:hmmz

schade is altijd kut, ik wens jullie succes met het opknappen, en hoop dat het net zo goed lukt als bij mij:thumbup

Jah geloof maar da ik t gruwelijk kulote vind……..Daarom vind ik ook da ik Rop zn auto moet herstellen zoals hij van te voren was. We zijn al een heel end alleen nog wat afstellen en spuiten….

how shit!! jammer kan gebeuren geen letsel aan overgehouden hoop ik . ik zou rop zijn c-tje wel eens van dichtbij willen bewonderen.lijkt mij weer een vet kadettje:thumbup
    mijn schade nog is steeds niet hersteld!!

Nee. dat niet.

Maar je achteras gaat er van het weekend wel weer onder……….

:kewlpics?

nee nog niet.

Daar hebben we op het moment geen tijd voor want de auto moet lopen.

Mss dat ik er straks wel ff gauw een paar maak.

ff genoteerd, komt allemaal goe:thumbup
    wij danken u voor de kennisgeving:vertag

de nieuwe aanwinst van een maat van me.

er zit ff een bak met werk aan, maar aangezien wij als vriendengroep opel gek zijn, bieden wy allemaal onze rechter (en sommige linker) handjes aan by de restaratie van deze dett:wors

t is een uitdaging, aangezien wij normaal meer met E kadett, astra’s en A corsa’s rommelen, maar zonder uitdagingen word t leven ook maar saai:thumbup

Origineel gepost door mayhem
    de nieuwe aanwinst van een maat van me.

er zit ff een bak met werk aan, maar aangezien wij als vriendengroep opel gek zijn, bieden wy allemaal onze rechter (en sommige linker) handjes aan by de restaratie van deze dett:wors

t is een uitdaging, aangezien wij normaal meer met E kadett, astra’s en A corsa’s rommelen, maar zonder uitdagingen word t leven ook maar saai:thumbup

volgensmij kennen we die is een 1200 waar een 2,0 e bij is en 4 bak of nie
    suc6 met je nieuw project

klopt ja, komt deze auto hier van t forum? de 2.0 ligt erin, en de 1.2 ligt op de plek van de byrydersstoel:P

komt van iemand van het forum maar ken de naam zo niet meer uit mijn hoofd:hmmz
    volgensmij bjorn maar hoe de forum naam is weet ik nie.
    heeft toen hier een blok en bak gehaald+injectie

25 berichten aan het bekijken - 2,401 tot 2,425 (van in totaal 3,751)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.