c-kadett rijders..

Forumindex Forums Modellen Kadett c-kadett rijders..

25 berichten aan het bekijken - 3,151 tot 3,175 (van in totaal 3,751)
  • Auteur
    Berichten
  • #17299774

    Spiess

    #17299775

    Imitatie Spiess harten van HTN met 3J buitenschaal en 5J binnenschaal van BBS met 175-50-13 Yokohama’s

    dus 8jx13 et 2

    #17299776

    origineel gepost door sniksnak
    Imitatie Spiess harten van HTN met 3J buitenschaal en 5J binnenschaal van BBS met 175-50-13 Yokohama’s

    dus 8jx13 et 2

    :thumbup die zou ik wel in 14″ op mijn manta willen :wub

    maar op mp staan er helemaal geen :(

    #17299777

    en wie heeft mijn ouwe kadett gekocht.ik had hem met een maatje van me geruild en dieheeft hem na een jaartje weer verkocht.

    :wtf

    was de oranje verbouwde coupe met mustang achterkant en pontiac look a like voorkant en zwarte striping over de kant achterwand en motorkap.
    hij is richting limburg gegaan:hmmz

    #17299778

    stond op marktplaats toch, voor 1500 euro.

    #17299779

    jepp… heb hem ook op mp zien staan

    #17299780

    Ja idd, daar heb ik hem ook zien staan

    #17299781

    Mijn waggie ook op dit forum dan maar:

    De lichtblauwe:



    Ik mis de klemmetjes van de jalouzie dus als iemand die heeft liggen…:thumbup

    greetz

    #17299782

    heeel mooi kadettje :thumbup

    #17299783

    wie weet wat een nieuwe orginele bijrijdersdeur van een c kadett coupe waard
    kan er 1 kopen maar wat is rieel kwa prijs

    #17299784

    origineel gepost door kadetter
    heeel mooi kadettje :thumbup

    Thanks!
    Plannen zijn verlagen -60 met brede SRs (of misschien toch iets anders..)

    #17299785

    hey, ik ben nieuw hier maar ik heb een aantal vragen,
    Ik weet niet of ik op het goede forum zit.
    Ik ga waarschijnlijk de C kadett van me broer overkopen, alleen jammer dat hij er niets aan heeft gedaan dus beetje verwaarloosd.
    Waar moet ik opletten als ik er nog veel plezier aan wil beleven?
    het is volgens mij een 1.0 of een 1.2.
    Wat moet ik allemaal veranderen als ik er een zwaarder blok in wil zetten?

    Mvg

    #17299786

    hoi,
    check http://www.opelkadettcclub.nl/forum/viewtopic.php?t=154 even.
    daar staat het één en ander.
    gr dennis

    #17299787

    Wat ik me ook nog afvraag.
    waar moet ik opletten qua roest/slijtage plekken bij een c kadett uit ’77?
    Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Gr

    #17299788

    welkom hier op het forum, waar ik op zou letten is de koplampranden (onder de motorkap) de accu bak en de achter wielranden.

    groetjes

    #17299789

    Hey,
    Dankjewel, ik zet deze week effe foto ervan op dit forum van hoe die er nu bijstaat.
    Echt doodzonde zoals die er nu bij staat.
    Ben van plan om hem te verlagen, dikkere velgen, opnieuw spuiten, mischien ook nog interieur.
    Iemand een adresje voor spullen voor c kadet?
    Mvg

    #17299790

    origineel gepost door mhakstege
    Hey,
    Dankjewel, ik zet deze week effe foto ervan op dit forum van hoe die er nu bijstaat.
    Echt doodzonde zoals die er nu bij staat.
    Ben van plan om hem te verlagen, dikkere velgen, opnieuw spuiten, mischien ook nog interieur.
    Iemand een adresje voor spullen voor c kadet?
    Mvg

    :D

    #17299791

    C kadett rijders.

    Ik ben bezig met ombouw van een C kadett 1,2 automaat naar een 2.0 8V.
    Nu heb ik vandaag de motor in de auto geplaatst, maar dit kan echter op 2 verschillende standen.
    Op de voor trein (of voor traverse of vooras of motorbalk) zitten verschillende gaten om de motorsteun rubbers te plaatsen.
    De standaard 1,2 motor zat bevestigd met de motorsteun rubbers op de achterste gaten (eerste gat vanaf achtekant auto).
    De 2.0 motor kan niet op deze gaten bevestigd worden omdat de motor dan tegen het schutbord komt.
    kan iemand mij vertellen of ik de middelste gaten in de voor traverse moet gebruiken of de voorste gaten (aan de voorkant van de auto).
    Er zit echter alleen een moer gelast onder de gaten waar de 1,2 motor op bevestigd was.
    Zal de 2.0 motor steun rubbers dus vast moeten zetten met losse moeren aan de traverse.
    Wie heeft hier antwoord op??
    Alvast bedankt!!

    #17299792

    origineel gepost door pipo

    origineel gepost door mhakstege
    Hey,
    Dankjewel, ik zet deze week effe foto ervan op dit forum van hoe die er nu bijstaat.
    Echt doodzonde zoals die er nu bij staat.
    Ben van plan om hem te verlagen, dikkere velgen, opnieuw spuiten, mischien ook nog interieur.
    Iemand een adresje voor spullen voor c kadet?
    Mvg

    :D

    :D:D

    #17299793

    origineel gepost door mhakstege
    Wat ik me ook nog afvraag.
    waar moet ik opletten qua roest/slijtage plekken bij een c kadett uit ’77?
    Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Gr

    wielranden, dorpels, a-style, paravan, koplampranden, beversiging van de stoelen/bodem, accubak,scharnier versteviging en de voorspatbordbevestigngsranden<—-pffff, scrabble :P

    #17299794

    en ook effe leten op de veerschotels die aan de bodem zitten boven de achteras.
    de schotels zijn vaak nog goed, maar de balk waar ze aan zitten heeft nog al eens roest schade

    #17299795
    #17299796

    dat is een nette C Bram!

    #17299797

    jha, dankje, mag ook wel. een gouden vondst (vind ik)
    17 jaar stilgestaan. en ik breng hem weer tot leven.
    ik heb zojuist 4 nieuwe banden en ventielen vervangen,
    naja daarna standaart grote beurt dingen.
    neem ik hem gister voor het eerst mee naar huis. stopt de brandstofpomp er mee uit. naja een nieuwe was 42,50 ex. gelijk maar doen dan:)

    #17299798

    zet er gelijk een goede brandstoffilter in, tussen je pomp en de carburateur.
    je heb best wel kans dat er wat troep onderin je tank zweeft en als dat in je carburateur komt wordt je niet vrolijk

25 berichten aan het bekijken - 3,151 tot 3,175 (van in totaal 3,751)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.