c-kadett rijders..

Forumindex Forums Modellen Kadett c-kadett rijders..

25 berichten aan het bekijken - 2,676 tot 2,700 (van in totaal 3,751)
  • Auteur

Ook nog maar eens een update:
    Zo was hij

Wat nieuwe onderdelen erop

En nu staat hij deels gestript te wachten op een restauratie

hee schedelwerk, jij zat ook op het kadett forum geloof ik toch?

leuke detais op je hoedenplank ;)

Vandaag het oudje winterklaar gemaakt, eerst zoveel mogelijk oude tectyl weggehaald, zag er allemaal nog vrij netjes uit, 1 plaatje aan de onderkant kunnen ontdekken.

Vervolgens de bodem volledig opnieuw getectyleerd, toen de wagen gepolijst met een poets/polijst apparaat en toen in de wax gezet. Meteen weer wat foto’s gemaakt”:

[/list]

stoere grill

nu die velgen verbreden en verlagen :thumbup

Komt allemaal nog goed, velgen zijn iets voor volgend jaar denk ik, verlagen moet ook nodig gebeuren.

Als eerste wil ik een kleinere sportuitlaat, want deze is veel te lang en dat ziet er helemaal niet uit, dus als iemand iets weet voor een ctje.

Origineel gepost door Kadett__Coupe

Origineel gepost door kadett-c-coupe
    sevenum is een meeting, dus joep bedoelt waarschijnlijk dat ie op die meet aangeboden was:hmmz

Lijkt me sterk ! want de jonguh waar die van is geweest is nooit op een meeting geweest met deze auto en heeft hem zelf anderhalfjaar in bezit gehad .. dus zou dan poosje terrug moeten geweest moeten zijn ” Dan zou het miss kloppen

Foto’s :cool:

Maar fkes wat Foto’s geschoten :?:

Even opmerking ” kheb net een tunnelkapje gekocht dus da traanplaat is er over een uurtje dr af :wink:

deze staat nu toch op mp? wat zijn de “plekjes” die erop zitten?

Beauty coupe :wub

Inderdaad een hele mooie coupe.

Toch maar weer een Kadett C???

Groeten, MArk

de tering :o :o :o :thumbup

JA, maar dan wel een Automatic !!!:angel

Kon het toch niet laten, het zou me ook niet in dank afgenomen worden als het een ander merk oldtimer zou zijn geworden … :o
    (zeker niet als evenementen-commissie van de KadettCClubNL) :D

Mvg Erik

Inderdaad een erge mooie coupe.
    In zeer goede staat, toch gerestaureerd?

Grtz Arie

Hallo Arie,

Als je bedoeld of die gerestaureerd is, dan klopt dat, is zo’n 10jaar terug gedaan …. en hij kan er nog steeds mee door …

Mvg Erik

Hallo Arie,

Als je bedoeld of die gerestaureerd is, dan klopt dat, is zo’n 10jaar terug gedaan …. en hij kan er nog steeds mee door …

Mvg Erik

Hallo Arie,

Mvg Erik

iemand enig idee hoe ik aan een carterventilatieslang(naar het luchtfilter) en een olievuldoppakking kan komen?

gewoon een andere vuldop halen is universeel.
    en die slang zal moeilijk worden denk ik.anders gewoon een waterslang inkorten of een universele van een andere auto nemen
    en inkorten

ff je oude slang meenemen naar een automaterialenzaak, krijg je een nieuwe flexibele wel, doet het ook wel, zit dan alleen een knikje in. maar zo heb ik het gedaan. werkt goed bij mij

Ik vind dat nog altijd zen charmes hebben met zo’n venyl dak
    Hebben ze dat origineel zo gemaakt ?
    Mvg stef.

Opel auto’s Vectra 2.0 16v op LPG
    Corsa 1.5D
    Kadett C coupe.

Origineel gepost door bryght
    iemand enig idee hoe ik aan een carterventilatieslang(naar het luchtfilter) en een olievuldoppakking kan komen?

al opgelost!

pakking hadden ze gwoon bij de opel dealer king:

slang heb ik dichtgestopt met een rubber dop met daar een gaatje in voor een slangetje welke naar een apart flesje loopt..
    scheelt warme lucht en rotzooi in je carb..

nog een foto van mijn kadett nu met stickers..

heheeej mooi kadettje jaa Rop.
    Ik ken hem zo langzamerhand ook van binnen en van buiten:P hahaha. Nog ffkes en dan kenne we samen gaan toeren als ik mn aero klaar heb:cool: Komt goed!!!!

ja jeroen plek der is een fotoke bij van jou nieuwe aanwinst:thumbup:jerry:jerry.

enne rop tis wel een vette bak geworden zo hahah zitten heel wat kopzorgen en grijze haren in ahahha.
    maar is nu ook wel mooi om te zien:cool:
    binnekort gassen als je nieuwe motor klaar is:jerry:jerry

Ik heb zo snel geen foto van mijn aero. Zal ik van t weekend wel ff posten. Is wel jammer datie nog niet terug in showroomstaat is:P Enneu morgenavond gaat rop zn motor weer in mekaar en dan gaat ie gauw genoeg weer de kadett in.:D:D

25 berichten aan het bekijken - 2,676 tot 2,700 (van in totaal 3,751)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.