c-kadett rijders..

Forumindex Forums Modellen Kadett c-kadett rijders..

25 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,650 (van in totaal 3,751)
  • Auteur

Achjha de ene kan het wel de andere niet.
    Zo denk ik dan maar!

De jaloëzie maakt het kadettje net meer af Jigsaw..

Origineel gepost door pipo
    nou je hebt wel ooit dat ze de kleppen te strak zetten en die verbranden dan .dus kleppen wat losser stellen bij lpg

en een kleppensmering steken maakt ook veel goed,
    het is gelijk je zegt, je moet gewoon zorgen dat de kleppen niet te droog zullen draaien.

@ LittleKadettje: daarom wil ik em juist ;) en het staat mooi bij mijn rode coupé

hmmz, wat zou makkelijker zijn, lpg inbouwen terwijl er nog een 1200 in ligt? Of wachten totdat hij omgebouwd wordt en dan alles in 1x in te bouwen ?

mm ja lpg inbouwen naderhand dan staat alles op zijn plek .dadelijk moet de verdamper enz weer verplaatst worden en als je er en injectie van maakt heb je een andere verdeelstuk nodig en geen benziene afsluiter:hmmz

hmm oke, dan heb ik nog een vraagje.
    stel (als ik geld heb :P) dat ik een 2.4 inbouw, kan ik die dan ombouwen naar dubbele carburateur? Is dit meer werk dan gewoon injectie inbouwen, want voor injectie moet ik een andere tank (retour) en computer spul aanleggen, daarom leek me carb handiger. En hoe zit het dan met het vermogen?

zo dus :agent

netjes!!

nou de ombouw naar injectie is intesiever dan dubbele carbs maar wel zuiniger en beter lopend in de zomer:P

merk je er qua vermogen ook iets van ? ik wil namelijk ook zo min mogelijk afhankelijk van al die electronica zijn. nog iets, zou ik ook een groep a uitlaatje onder mn 1200 kunnen hangen met een verloopstuk naar de voorpijp ? en waar vind je zo’n uitlaat ergens?

zeker de volgende opeltuning gaan halen want na meer dan een jaar wachten staat men kadett er eindelek in :D

Origineel gepost door Jigsaw
    merk je er qua vermogen ook iets van ? ik wil namelijk ook zo min mogelijk afhankelijk van al die electronica zijn. nog iets, zou ik ook een groep a uitlaatje onder mn 1200 kunnen hangen met een verloopstuk naar de voorpijp ? en waar vind je zo’n uitlaat ergens?

zo’n verloop stuk weet ik zo niet, maar ik weet wel dat je de groep a delen ook universeel kunt krijgen. Dan kun je er zelf een uitlaat voor lassen op maat. Je kunt gewoon rechte, bochtjes inverschillende maten, tussen dempers en einddemper krijgen voor groep a. Ik heb er wel een adresje voor maar dan moet je maar ff een berichtje sturen via u2u..

Ik denk voor dat verloop stuk dat dat zelf ook nog wel te maken valt.

heb het mijne ook zelf gemaakt…
    groep a is te krijgen bij veschillende merken.

En mijn kadett na de schade enzo..binnekort weer op de wegen..

Voor:

Na:

hee rop post ze is bij de topic voor en na.dan zie je het verschil. verder:thumbup:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

godrvd hetzelfde kenteken ook nog.

Knap ding geworden hoor. Nog ff de striping erop en dan is ie wel weer af.

ja is echt een nette bak geworden, ff nog de kleinigheidjes en dan zien we je snel weer op de weg:D

post eens wat meer foto’s.

hier nog wat fotos..

maar het zijn een beetje gare foto’s..

ja ziet er goed uit:kewlpics:thumbup
    heb je ook je spagetti spruitstuk gemonteerd, en wat voor nokkenas is het geworden??

Het spruitstuk komt er niet op want het is ooit verlast en nu voor de 2de en 3de cilinder de uitlaat niet even lang en dit zou schijnbaar wel moetten..

ik heb nog steeds geen andere nokkenas,ik wil een 296 graden..nog niet te koop zien staan..dus alsje iemand weet?:wub

gewoon nieuw kopen zon ding.

en als er 2 pijpjes niet helemaal dezelfde lengte hebben tja.

Zou je het verschil echt merken op injectie??

ik weet niet of je verschil merkt..en als jij zegt dat het niet zo is,
    dan ben ik ook niet vanplan die er toch wel op te zetten..moet er
    weer meer aangepast worden..gewoon orgineel dan maar..

De kadett heeft sinds Zaterdag weer twee goodies erbij namelijk een embleemloze gril:

By Carismatuner

By Carismatuner

En twee nieuwe raamslingers in de stijl van het SR stuur.

By Carismatuner

kan carismatuner niet nog zon grill maken.

Ik wil er ook wel zo 1.

hahaha nee ik ben Carismatuner, mijn andere auto is namelijk een verbouwde carisma. De kadett was eigenlijk als dagelijks autootje maar er zijn ondertussen genoeg plannen mee.

Een vriend van mij heeft de gril gemaakt, ik wil hem wel eens vragen of die er niet nog 1 wil maken, maar ik weet dat hij het erg druk heeft, maar zal eens voor je informeren. Zitten trouwens ook engelmann (imitatie) chrome spiegels op, was ik gisteren vergeten erbij te zetten.

Nu doorsparen voor een paar mooie wielen en dan denk ik dat de kadett er langzaamaan aan moet gaan geloven om helemaal uit elkaar gehaald te worden:cool:

25 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,650 (van in totaal 3,751)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.