C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 313)
  • Auteur
    Berichten
  • #17678783

    Is dat een carb?
    Heb een injectietank dus das een beetje onhandig (toch?:P)

    #17678784

    nee is een injectie
    en als je injectie tank hebt heb je ook brandstof pomp en die had je wel nodig met inbouw van deze motor
    heb net ook gehoord dat je blok op carb kan laten bouwen maar is wel een en ander aan aanpaswerk

    groet michel

    #17678785

    ik zou voor de 2.2 gaan. ben je met 1 zaterdag klaar.

    #17678786

    Het blok is nog ingebouwd.. gewoon auto op een trailer en ernaast zetten en meteen omhangen :)

    #17678787

    rest weer verkopen en een gratis blok overhoudenking:

    #17678788

    haha ja maar enkel het blok wordt verkocht :P
    en bak enzo..

    #17678789

    aah dan niet voor niks maar wel voor weinig
    ik zou zeggen: DOEN!

    dat ding weer rijdend maken en dan flink driften/racen/crossen

    #17678790

    waarom nou steeds de moeilijke weg??

    c20ne erin, en als je pa dan ziet dat t goed gaat, heb ja alles al aangepast, en kan er in een middagje gelijk een c20xe in.

    #17678791

    Ik zou de c20ne persoonlijk als voorkeur geven voor een Kadett-C… 8 kleppen zijn ’t aantal wat erin hoort… :)

    En C20NE’s zijn ook krachtig te krijgen… Hoef je niet gelijk een c20xe te inbouwen mayhem. Als je maar zorgt dat de c20ne netjes onderhouden blijft :)

    #17678792

    :D C20NE is in dat geval een stuk lastiger dan een 2.2E die al in een C zit of niet dan? ;)

    #17678793

    makelijkste is 2.0s carb dus geen kabels. en wel 100pk en veel te krijgen die blokkies.

    #17678794

    ik zou hier helemaal niet meer kijken laat staan reageren
    maar iemand tipte me op de “nieuwe info”

    maar als je geen las ervaring hebt

    laat dan ik godsnaam uit je hoofd om ff een tussen as
    zelf in elkaar te prutsen
    zo,n ding komt met gemak door je bodumplaat naar binnen:o

    en kijk zelf maar eens waar jij zit ten opzicht van je tussen as:o:o

    gezien de reactie,s van de topic starter
    was ik er wel klaar mee

    maar dit wil ik hem toch nog even meegeven;)

    t zal nooit m,n vriendje worden maar hij mag best heel blijven wat mij betreft:thumbup:jerry

    #17678795

    haha nou mooi :P
    was ook niet van plan om het zelf te prutsen hoor, laat ik mooi doen, dat zijn de kosten niet. Kan ik er in ieder geval vanuit gaan dat het goed gebeurt :)

    #17678796

    Een CIH 2.0s?
    Je had toch al een injectietank? Kun je beter een C20NE pakken.

    #17678797

    c20ne is duurder moeilijker inbouwen, 2.0s ligt er 30min lopend in als het mee zit.

    trouwens een 1.6s heeft toch ook een injectie tank??

    #17678798

    Weer eens even omhoog halen, anders raak ik m kwijt :P
    Ben er weer eens bij gaan kijken.. ding staat er maar verlaten bij, wel heel
    2 banden leeggelopen, maar kan net zo goed het ventiel zijn
    ondertussen kijken we lekker verder naar blokken, en stiekem wil ik toch wel een opel blok :jerry
    ik wil er binnenkort een (halve) kooi in laten zetten, dan is dat maar vast gebeurd.
    Hoe zit de kofferbaksluiting in elkaar bij een C? ik heb een heleboel onderdelen maar ik zou niet weten wat het juiste is..

    #17678799

    als ik jou was, zou ik aan dammen gaan doen.
    loopt nu al 3 pagina’s over een blok te zeuren, en ik heb nog steeds niks gezien.
    advies komt van iedereen, en het enige wat ik lees is, dat vind mijn ouwe nooit goed, en ik heb er geen geld voor.
    een cih kost geen drol, en een ohs 8v kost ook geen wereld.
    ik heb g.v.d. vroeger met een 1.2 n gedrift, en ga daar eerst maar eens mee oefenen.

    groeten.

    #17678800

    Hmm ik vraag ook niet meer om suggesties of wel, ik heb allang besloten dat ik zelf wat ga uitzoeken..
    Ik snap de connectie met dammen niet overigens :D

    groeten terug!

    #17678801

    misschien mis ik een groot deel van het verhaal maar snap echt niet waarom je die 2.0 eruit heb gehaald…
    bedoel je was aardig op weg en dan ineens verkoop je het blok :hmmz
    auto`s kosten geld , weet er alles van……..

    maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?

    bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.
    een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften….. dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.

    kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!

    maar ik zou idd als je het geval in elk geval rijdend wil maken er gewoon een 2.0 cih inhangen want dat is allemaal “goedkoop” te krijgen.

    ik wens je in elk geval veeeel succes

    en heb een eigen mening en ga gewoon af en toe eens tegen je ouweheer in…….
    bedoel je word toch ooit eens volwassen????

    #17678802

    een 1.9 met 4 bak is nog veel goedkoper als een 2.0

    :thumbup

    #17678803
    Quote:
    origineel gepost door FJay
    Hmm ik vraag ook niet meer om suggesties of wel, ik heb allang besloten

    nou dat is ook niet echt waar

    ik heb een raad voor je bouw gewoon een dike motor daar krijg je ook geen spijt van

    en een c20let kan je gewoon op je kentenken zeten als je het goed hebt gebouwt

    en mijn pa vond het ook niet goed en vind het nu echt tegek wat ik heb gemaakt

    en dan hou je nu op met dat tientjes werk wand dat word niets

    #17678804

    flol

    wat een gedoe.. een 2.0 ford is meer werk als een c20ne/c20xe.

    #17678805

    mm heb nog een kompleete 2,0 s liggen:P
    en nog een kompleete 2,5 v6:angel

    #17678806

    origineel gepost door jermir
    maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?

    bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.
    een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften….. dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.

    kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!

    Tell me ‘bout it..
    ik heb een roze Sierra gehad, die heeft het helaas maar 1 dag volgehouden (doorgerot, vacuumlek, stoelen losgebroken, slechte remmen)
    dus die was gewoon onveilig, maar ik kon er niet mee leven om dan maar niks te hebben.. licentie is niet nodig, er zijn genoeg driftdagen door het land (lelystad) waar ook ik als minderjarige terecht kan.
    TFATF is ALLES behalve realistisch :P dat is ook zeker niet de aanzet geweest tot het ‘beoefenen’ van deze tak van autosport..

    Alles wat eraan kapot gaat is gewoon jammer, laat mij maar eens een driftwagen zien waar geen krasje op zit (waar meer dan 1 drift mee is gedaan, you get the point)

    #17678807

    origineel gepost door FJay

    origineel gepost door jermir
    maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?

    bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.
    een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften….. dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.

    kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!

    Tell me ‘bout it..
    ik heb een roze Sierra gehad, die heeft het helaas maar 1 dag volgehouden (doorgerot, vacuumlek, stoelen losgebroken, slechte remmen)
    dus die was gewoon onveilig, maar ik kon er niet mee leven om dan maar niks te hebben.. licentie is niet nodig, er zijn genoeg driftdagen door het land (lelystad) waar ook ik als minderjarige terecht kan.
    TFATF is ALLES behalve realistisch :P dat is ook zeker niet de aanzet geweest tot het ‘beoefenen’ van deze tak van autosport..

    Alles wat eraan kapot gaat is gewoon jammer, laat mij maar eens een driftwagen zien waar geen krasje op zit (waar meer dan 1 drift mee is gedaan, you get the point)

    Dus je hebt eerst een sierra afgetrapt en nu ga je ook een kadettje om het leven brengen? :jerry

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 313)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.