Dit topic stond al een tijdje op het forum van de C-Kadett Club Nederland. Het is een auto die destijds bij mij in de werkplaats is geweest.



De elektronica was een beetje een zooitje dus dat hebben we eerst eens netjes gemaakt. Door alle kroonsteentjes en AMP stekkers te verwijderen en door te solderen.




Dus nadat we de kroonsteentjes hadden gezien ook maar alles uitgetapet en nagelopen.

De fan met het instelbare trhermostaat voelertje:

Remklauwen en schijven voor:

Verschil nieuwe en oude remschijf:


nog wat rem updates:
De remdruk regelaar, al rijdend bij te stellen maar niet zo dat als je er tegen aanstoot je de volgende bocht rond gaat omdat ie versteld is.

De “nieuwe” hoofdremcilinder:

De remmetjes achter die we vanuit eigen voorraad leveren:


Door montage van de Manta B achteras spatbord verbreders. Voor en Achter.



En hier kon dan al mee gereden gaan worden.


Inmiddels is de auto omgebouwd naar een 16V daar heb ik binnenkort nog wat foto’s van.