C kadett C1

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #17693745

    Ik heb wel een setje donkerblauwe luxe platen (met van die opgelegde letters). Maar twijfel nog ! Heb ze in de kofferbak misschien wissel ik ze nog wel een keer.

    #17693746

    Wat dingen gedaan de afgelopen tijd,

    misschien niet ieders smaak, maar ik vindt het super staan bij de kleur. Een volledig bruin sky interieur ! Nu alleen het bruin vloerkleed ernog in. Bank en panelen zijn nog in nieuwstaat (waren gedemonteerd uit de kadett toen deze nog haast nieuw was).

    Tevens een SR teller setje gemonteerd en een dash met toerenteller (ga er nog een 200km/h klok in zetten met tijdklokje).

    En werkt zo’n toerenteller? Nou en of :P

    #17693747

    staat hem super gaaf dat interieur en is idd nog in nieuwstaat!!!:thumbup

    groetjes

    #17693748

    :wub

    #17693749

    ik zou wel een c20xe nemen ipv een x20xev

    die heeft namelijk meer vermogen!!

    en is makkelijker te tunen;)

    #17693750

    ja zoon ecopech is echt niet,s heb een in mijn vectra maar ik zou ook een c20xe of c20let paken

    #17693751

    Met de tijd meegaan mannen :D

    X20XEV onderblok is sterker dan een XE, gelijk DIS ontsteking en niet meer een rotor of verdeelkap.

    Daarnaast scheelt het maar 14 pk en hebben ze een slechte naam door hun kleinere broers. C18XE inlaatspruitstuk erop met ander uitlaatspruitstuk en ze hebben al het zelfde vermogen als een XE.

    Maar in dit blok komen of XE zuigers en drijfstangen met bewerkte kop om een flink N/A vermogen tehebben of C20let zuigers en drijfstangen en dan turbo erop.

    Komt helemaal goed met dit blok ! Wil iets anders, destijds was een X16xe ook niet tetunen en daar heb ik menig G60 mee zoek gereden. En een 1.8 C16e gebouwd met mijn collega die sneller was dan de XE die erdaarna in ging.

    #17693752

    die 65er mustang is dik:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub

    #17693753

    Thnx, is mijn 1e auto ! Heb hem nu al een jaar of 9/10 is nu eindelijk klaar na al die jaren bouwen (alleen nog de remmen en wat kleine dingen).

    #17693754

    ik zoek al heeeeeel lang naar en 69er……… liefst mach1

    #17693755

    Uit amerika halen dan, stelt niet veel voor ! Haal er zelf ook altijd alles.

    Wilde zelf juist puur een zo vroeg mogelijke 65’er, voor mij de definitie van pony car daarna werder ze tegroot en lomp. (al is de Mach1 een erg mooi model, maar dan wel met de koplampen aan de buitenzijde ipv naar de binnenzijde).

    Dikke 408 stroker erin ;) (paste bij de meine niet echt, dus heb er een 331 met supercharger in zitten).

    #17693756

    Mooi lijstje auto’s, nou ben toch wel benieuwd naar die simca eigenlijk.

    #17693757

    Is een opel forum dit, weet niet of er een topic is voor niet opels ?

    #17693758

    Jah dat klopt wel maar moet kunnen hoor, anders deden ze ook wel moeilijk over je avatar. Mja voor een topic moet je snel naar slap geouwehoer uitwijken want de rest is wel behoorlijk opel minded ingedeeld.

    #17693759

    Mooi interieurtje zo, zonder hoofdsteunen! kleurt goed bij mekaar :thumbup

    #17693760

    Gewoon posten die foto’s van de Simca en Mustang!

    Of anders een linkje naar foto’s? :wub

    #17693761

    Echt een mooi interieur, staat inderdaad goed bij het exterieur! Je hoeft denk ik niet bang te zijn dat dit iemands smaak niet is;) En daarbij, wat dan nog…:jerry

    #17693762

    ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die ford mustang en die simca rallye 2.:wub

    ik zit er ook aan te denken om spulletjes vanuit amerika over te laten komen hier naartoe…

    #17693763

    de mustang is om :wub:wub:wub op te worden

    heb m gezien op team betuwe meeting in zaltbommel
    toen heb henri ook een beker gewonnen voor mooiste motor ruimte

    het is echt een mooie auto:wub:wub:angel

    #17693764

    Zal zodra ik thuis ben wat fotos plaatsen dan ;) en ook van de nieuwe wielen van de kadett king:

    #17693765

    de Th-lines?:jerry

    #17693766

    origineel gepost door Kadett91
    Met de tijd meegaan mannen :D

    X20XEV onderblok is sterker dan een XE, gelijk DIS ontsteking en niet meer een rotor of verdeelkap.

    Daarnaast scheelt het maar 14 pk en hebben ze een slechte naam door hun kleinere broers. C18XE inlaatspruitstuk erop met ander uitlaatspruitstuk en ze hebben al het zelfde vermogen als een XE.

    Maar in dit blok komen of XE zuigers en drijfstangen met bewerkte kop om een flink N/A vermogen tehebben of C20let zuigers en drijfstangen en dan turbo erop.

    Komt helemaal goed met dit blok ! Wil iets anders, destijds was een X16xe ook niet tetunen en daar heb ik menig G60 mee zoek gereden. En een 1.8 C16e gebouwd met mijn collega die sneller was dan de XE die erdaarna in ging.

    Hier zeggen ze juist weer wat anders, wat is nou waar?
    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=128914

    Uit dat topic:

    origineel gepost door svdk20
    anders af laten stellen op de bank met een chip.
    let wel op de x20xev (heb hem zelf ook) heeft hele zwakke drijfstangen en zuigers.
    zie foto’s mich in topic nieuwe aanwinst onder het calibra gedeelte.

    maar waarom webers en niet een lexmaul of diblas inlaat???

    en vergeet ook niet je kop te flowen en grotere kleppen te nemen de x20xev wordt heel erg begrensd door zijn kop. zeer nauwe kanelen vergeleken met c20xe of let.

    #17693767

    Onderblok is sterker dan een XE, latere type heeft een girdle en is van betere kwaliteit !

    Drijfstangen en zuigers worden vervangen voor XE, of LET delen.

    De meeste echte performance motoren hebben XEV onderblokken !

    En dan heb ik teminste een excuses om een XEV tegebruiken :P:angel

    #17693768

    origineel gepost door Joepp
    de Th-lines?:jerry

    :angel

    wie weet, morgen fotos :thumbup

    #17693769

    cool, ik houd het in de gaten:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.