Bumperkit spuiten

Forumindex Forums Modellen Tigra Bumperkit spuiten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Wat kost het me nu ongeveer om een volledige bumperkit te laten spuiten? Zijn er hier mensen die dit goed kunnen? Neem aan dat je niet naar een professionele spuiterij moet voor bumperts. gaat om de kleur Apache.
    Kan ik uitgaan van zo’n 500-600 euro?
    Mvg.

De vraag is hoe je het wil hebben.

Hoe lever je het aan?

Wil je een bon/garantie?

Hou goed in je achterhoofd dat de spuiter bepaald wat de voorwaarden zijn en als je bon en garantie wil zal je dat bedrag x2 mogen doen.

ik ben 2x verschikkelle kwakzalvers tegen gekomen en laat spuitwerk op/aan auto’s nooooooooooooooooooit weer zonder bon of garantie doen!!! (hier bij heb ik NIET onderhandeld, en heb hun van a tot z alles laten uitvoeren om ‘fouten/misverstanden/problemen’ te voorkomen)

lever alles los aan ongespoten/geschuurd.
    Garantie dat ligt eraan, als er nou hier verschillende mensen zeggen van je moet naar hem gaan die doet heel veel werk voor die en die, dan wil ik het op goed vertrouwen wel zonder garantie laten doen.
    Maar naar mijn idee is mijn lak een ongelooflijke rotkleur wat betreft kleurverschil. zit er ook al 16 jaar op.

[rquote=1870773&tid=142860&author=DeMeistah]lever alles los aan ongespoten/geschuurd.
    Garantie dat ligt eraan, als er nou hier verschillende mensen zeggen van je moet naar hem gaan die doet heel veel werk voor die en die, dan wil ik het op goed vertrouwen wel zonder garantie laten doen.
    Maar naar mijn idee is mijn lak een ongelooflijke rotkleur wat betreft kleurverschil. zit er ook al 16 jaar op.[/rquote]

Een ‘goede’ spuiter raad je aan om je motorkap en spatborden ‘bij’ te spuiten (blanke lak)

En dan zal je met 1000 euro nog niet klaar zijn.

Een ‘beunhaas’ zal je de bumpers die je los aan levert voor een beetje mazzel rond de 500/600 euro willen spuiten zonder bon.

Houd er dan wel rekening mee dat als het werk niet is wat je er van had verwacht hij zal zeggen dat het aan jouw schuur en primer werk ligt en je nooit 1 voet hebt om op te staan.

Eventueel kan je dit voorkomen door de spuiter te vragen wat voor materialen en primer soorten je het beste kan gebruiken etc etc

hmm oke bedankt! ga eens even viavia hier in de omgeving in contact zien te komen met iemand die professioneel spuit. kijken wat die ervan zegt, motorkap mag ook gelijk mee gedaan worden, steenslag weer weg en gelijk embleem eraf. even kijken wat het word dan, ga iig geen 1000-1500 euro uitgeven aan iets wat toch alleen maar kapot gaat. ken misschien wel iemand die dit op zijn werk wil doen in zn snipperuurtjes in het zwart. ga even rondvragen van de week!

Mijn tip: maak goede afspraken en zorg dat je dingen zo veel mogelijk door de spuiter laat doen.

Demonteren kan (bijna) iedereen zelf, en dit kan je een aardige duit besparen.

Net als stucwerk in het huis en spuiten van een auto vakmanschap dus laat de expert over zijn vak spreken en/of adviseren :)

ga ik doen :)
    ze worden toch gespoten voordat ze erop komen, alleen even passen natuurlijk en zo nodig netjes passend maken. dan weer eraf.
    als ik ergens een hekel aan heb is het aan autos met ongespoten delen :jerry

[rquote=1870804&tid=142860&author=DeMeistah]ga ik doen :)
    ze worden toch gespoten voordat ze erop komen, alleen even passen natuurlijk en zo nodig netjes passend maken. dan weer eraf.
    als ik ergens een hekel aan heb is het aan autos met ongespoten delen :jerry[/rquote]

wat is dat toch met ons mannen …

auto’s moeten gespoten zijn, maar vrouwen moeten onbewerkt zijn …

Waar komt die logica weg :jerry:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.