[rquote=1887049&tid=144077&author=MonzaRon]miss dat er bij verschillende vestigingen niet de juiste man aan het roer zit.
Het lijkt gewoon dat het hier een ´loop-tent´ is, vandaag klaas,
morgen michael, overmorgen ibrahim, en zo gaat het maar door,
dus een bepaalde ‘vertrouwensband’ opbouwen is er dan niet bij.
Die heb je naar mijn mening wel nodig bij zo’n zaakje,
moet niet wezen dat ik telkens terug moet, vanwege….bla bla.
Deze band heb ik wel met de andere zaakjes, ´Twimva´ en ´Van Het Oosten´
omdat daar werknemers zijn die al meerdere jaren met plezier actief zijn,
en dat is duidelijk te merken aan de kennis en werkhouding binnen die zaakjes.
Die werkhouding ervaar ik als zeer positief en je kan er dan goed en plezierig zaken mee doen :thumbup
En als ik dan eens keer bij Brezan kom, hier dan, dan denk ik,
hier leren ze het nooit, plezierig en vakkundig omgaan met klanten.
Dacht eerst dat het aan mij lag, maar dat probleem schijnt bij meerdere exklanten te spelen ;)[/rquote]
brezan in een franchise (weet niet ik het goed schrijf) daarom zijn er veel verschillen tussen de vestigingen