brandstof vraagje 2.8S

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209003

    Ik heb zoals sommigen van jullie weten een 2.8S van een ’79er Senator in m’n A Rekord gehangen.
    M’n vraag is hoe de benzine slangen aangesloten moeten worden op het benzine reservoirtje wat voor op het spruitstuk staat……..
    er zitten drie aansluitingen op, twee aan de bovenkant en één aan de onderkant maar welke slang komt waar????

    laat maar eens horen:vertag

    #17467944

    niemand?????:(:(:(

    #17467945

    :)1 gaat naar je radiator.(overloop)
    2 gaat naar je inlaatbuis
    3 naar je waterpomp dacht ik

    #17467946

    Euhhh, het gaat hier over de benzine slangen…….:thumbup:thumbup

    #17467947

    heeft een 2.5 ook zo iets? Dan kan ik even kijken.

    #17467948

    Koekie gooi er effe een fototje bij,plaatje bij het praatje is wel zo gemakkelijk;)

    #17467949

    origineel gepost door m400
    Euhhh, het gaat hier over de benzine slangen…….:thumbup:thumbup

    :cool:oeps, niet goed gelezen. ik zag reservoirtje en dacht gelijk aan het koelvloeistof bakje:wub
    over de benzine kan ik niets zeggen, geen flauw idee wat je bedoelt

    #17467950

    Ik weet wel wat je bedoeld.
    Volgens mij gaat de bovenste naar de carburateurs,de 2 onderste weet ik gezien het huidige promilage ff niet king:

    #17467951

    er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
    Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
    enig idee?????

    #17467952

    origineel gepost door Koekie
    er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
    Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
    enig idee?????

    ontsteking wel op tijd staan??
    en bougie kabels op de juiste volgorde??

    normaal zou die met vonk en benzine wel moeten lopen:hmmz

    #17467953

    origineel gepost door Koekie
    Ik heb zoals sommigen van jullie weten een 2.8S van een ’79er Senator in m’n A Rekord gehangen.
    M’n vraag is hoe de benzine slangen aangesloten moeten worden op het benzine reservoirtje wat voor op het spruitstuk staat……..
    er zitten drie aansluitingen op, twee aan de bovenkant en één aan de onderkant maar welke slang komt waar????

    laat maar eens horen:vertag

    ik heb bij men senator 2800s het potje er een tijd af gehad en loopt net zo goed als ik hem er tussen heb
    de bovenste is retoer
    de midelste aanvoer
    en de onderste na de cabarateur

    #17467954

    origineel gepost door louwe 16 klepper

    origineel gepost door Koekie
    er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
    Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
    enig idee?????

    ontsteking wel op tijd staan??
    en bougie kabels op de juiste volgorde??

    normaal zou die met vonk en benzine wel moeten lopen:hmmz

    hij doet het inmiddels:jerry

    De motor was lopend uit een auto gekomen volgens de verkoper en vervolgens aan de kant gezet…..nou niet dus want de ontstekings pin zat er 180 gr verkeerdom in:fy1:fy1


    @obelix
    ,dat reservoirtje heb ik dan per toeval goed aan gesloten,evengoed bedankt voor je reactie.
    maar hoe doe je dat dan met de retour als je dat ding er tussen uit laat?

    #17467955

    Hey koekie,

    Is dat een zenith carb. ? Ken dat reservoirtje niet bij mijn 2,5S, heb je niet een foto’tje voor me. Heb nog altijd problemen met carb. op benzine.

    #17467956

    origineel gepost door Koekie

    origineel gepost door louwe 16 klepper

    origineel gepost door Koekie
    er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
    Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
    enig idee?????

    ontsteking wel op tijd staan??
    en bougie kabels op de juiste volgorde??

    normaal zou die met vonk en benzine wel moeten lopen:hmmz

    hij doet het inmiddels:jerry

    De motor was lopend uit een auto gekomen volgens de verkoper en vervolgens aan de kant gezet…..nou niet dus want de ontstekings pin zat er 180 gr verkeerdom in:fy1:fy1


    @obelix
    ,dat reservoirtje heb ik dan per toeval goed aan gesloten,evengoed bedankt voor je reactie.
    maar hoe doe je dat dan met de retour als je dat ding er tussen uit laat?

    geen retour een bout in de retourleiding gedrukt
    en reed perfect

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.