Brandstof aanvoer/retour

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Brandstof aanvoer/retour

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208796

    Bij een C20NE, even voor de zekerheid…. de aansluiting op de brandstofrail is de aanvoer, en het pijpje met die bocht wat er aanvast zit de retour??

    #17465463

    ja

    #17465464

    maar de retour wordt beetje vaag omgeleid..
    de aanvoer zit uiterst rechts (gezien vanuit de auto)
    de retour uiterst link en wordt dan via een apart buisje vlak naast de aanvoer gebracht

    #17465465

    mooi, dan zit dat in ieder geval goed. Zit namelijk nogal te kloten met het aansluiten van de kabelboom… aangezien motorkabelboom e kadett is en auto een vectra… komen een hoop kabels niet overeen… en heb geen zin om dalijk door een verkeerde brandstofaansluiting hem niet aan ’t lopen te krijgen….

    #17465466

    origineel gepost door lemmuh
    mooi, dan zit dat in ieder geval goed. Zit namelijk nogal te kloten met het aansluiten van de kabelboom… aangezien motorkabelboom e kadett is en auto een vectra… komen een hoop kabels niet overeen… en heb geen zin om dalijk door een verkeerde brandstofaansluiting hem niet aan ’t lopen te krijgen….

    Haha dat heb ik dus gehad :’) toen ik men D kadett ombouwde naar 20SEH had ik de aanvoer op de brandstofdruk regelaar zitten :jerry daar moest dus de retour.

    #17465467

    btw,
    Welke draden heb ik minimaal nodig voor een lopende motor,
    stekker naar ECU
    zwart/rood startmotor
    Rood +
    bruin –
    ???

    #17465468

    zwart (geschakelde +)
    kijk anders even op http://www.corsa-novatuning.nl

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.