Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Forumindex Forums Overige Meetings Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

25 berichten aan het bekijken - 776 tot 800 (van in totaal 845)
  • Auteur

Dat zoveel kennis in zo’n klein kereltje past :jerry

Hoezo? Willem weet van niks toch? :jerry
    Ik wil ook zo’n shirt :P

En hoezo een vreemdeling? Er stond nog een Seat tussen de Opels.

Haha ja cool. Nieuw item in de Webshop het Opel-forum weet van niks T-shirt :jerry

mooie foto rik.. zelfs mn vectra ziet er gooed uit op die foto… alleen jammer dat ik een sjekkie sta te draaien.. ik mag nog helemaal niet roken van mn mams :jerry

gr arjan

Stoutje jongen :ass

@Helmer opelfan wrote:

Ik denk dat Rik een bioscoopbroek aan had :hmmz :jerry lol
    Mooie foto’s Rik. Wat is Willem een klein kereltje of ben ik zo groot :hmmz

Ik stem ervoor dat jij groot bent :P Ik ben 1.80m, maar als ik met m’n hoofd sta te schudden, dan heb jij geen jeuk meer onder je oksels :P

hahahahahahahahaha :jerry :thumb

Ja, je bent nog een stuk langer dan ik…en ik ben al geen kleine jongen meer ;)

Heb trouwens het stukje op m’n blog uitgebreid: http://ri-sl.blogspot.nl/2012/07/opelmeeting-in-breda_5706.html

@ Blue-Coupe

Ik heb m’n foto’s van 100% Tuning even opgezocht en toen had je nog van die ge-airbrushte spiegelkappen. Kan het zijn dat wij ooit via hyves contact hebben gehad? Via Opel Coupé Club ofzo? Want daar was ook iemand met een europablauwe Coupé met SRS TEC bumper, gecleande achterklep en zulke spiegelkappen.

@RISL wrote:

Ja, je bent nog een stuk langer dan ik…en ik ben al geen kleine jongen meer ;)

Heb trouwens het stukje op m’n blog uitgebreid: http://ri-sl.blogspot.nl/2012/07/opelmeeting-in-breda_5706.html

Gelezen RISL, Mooi stukje en :kewlpics :thumb

Dank u :D
    Mogelijk dat ik ze later nog wat bewerk (contrast verhogen ofzo) en dan nog eens plaats.

verwijderd – domdom hehe

Zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb in etten-leur een prive parkeerplaats beschikbaar.
    Deze kan ik eventueel regelen, indien er intresse is. Drempelvrij bereikbaar vanaf de snelweg, ruimte voor ongeveer 2 tot 300 auto’s en op een industrieterrein, zonder woonhuizen in de buurt.

Het adres is soevereinstraat 8.
    Gaarne alleen contact met deze locatie vanuit mij, dit betreft namelijk een prive beheerd bedrijven terrein.

@DeMeistah wrote:

verwijderd – domdom hehe

Ik zag het nog op tijd ;)
    Wat bedoel je met bewerkte foto’s?
    Ik dacht dat juist iedereen onbewerkte foto’s wilde, want zonder logo?

Ik ben net ff kentekens aan het checken, kom ik erachter dat die grijze Corsa D OPC een 1200cc in het vooronder heeft hangen…. :shock:

@RISL wrote:

@DeMeistah wrote:

verwijderd – domdom hehe

Ik zag het nog op tijd ;)
    Wat bedoel je met bewerkte foto’s?
    Ik dacht dat juist iedereen onbewerkte foto’s wilde, want zonder logo?

Dacht dat ik had gelezen dat je zei dat je je blog nog ging updaten met wat bewerkte foto’s

Mag ik ook graag doen als ik iets intresants zie. Corsa D OPC 1200 cc :hmmz omgebouwd naar OPC look ?

@Helmer opelfan wrote:

Mag ik ook graag doen als ik iets intresants zie. Corsa D OPC 1200 cc :hmmz omgebouwd naar OPC look ?

Schaap in wolfskleren noemen we dat

Ja, er zit alles op en aan: voorbumper, achterbumper, spiegels, zijknipperomlijsting….

Simpele OPC-Line ;)
    Om eerlijk te zijn vind ik zo’n OPC-Line waardeloos… Het is gewoon een OPC, of het is geen OPC, geen tussenweg :P

Daar heb je Klopper :jerry

Ik vind het wel mooi. Ongeacht wat er onder de kap ligt. :D

Is hetzelfde als een Fiat Uno met een kapotte uitlaat, waarbij je denkt dat er een Ferrari door de straat komt… (true story)

Haha ja dat vertelde jij in Breda lol

Ik ben ook niet zo van de OPC-line, S-Line (Audi), AMG-kit (MB) en M-kit (BMW).
    Maar dit is geen standaard OPC-line meer, deze wagen heeft alles van de echte OPC.

Om welke Corsa gaat dit precies? Wel netjes dat ook alles is aangepast en niet alleen maar een bumper ofzo

25 berichten aan het bekijken - 776 tot 800 (van in totaal 845)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.