bra voor een corsa a

Forumindex Forums Modellen Corsa bra voor een corsa a

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 49)
  • Auteur

hallo

ik was bij auto style op de website aant kijken nu hebben ze ook nog bra’s voor corsa a’s

prijs:69euro

grt Roy

Ik heb ze wel vaker gezien op andere auto’s, maar waarom zou je zo’n ding op je motorkap willen hebben?? Zo’n bra en steenslag is even lelijk alleen valt steenslag een stuk minder op… :o

tis wel goedkoper dan je motorkap en bumper steeds te laten spuit :vertag

Op standaart auto’s is het inderdaad ni echt een mooi zicht. Maar op een mooi getunde auto is dit soms heel mooi. Is natuurlijk ieders smaak.

Een vriend van mij heeft een hele mooi seat codoba type 1 en die heeft ook een bra en dat ziet er echt vet uit!!:D

@ dennis het is alleen voor je motorkap he :P

Heb het eigenlijk nog nooit bij een corsa gezien :D Maar vind het er eigenlijk ook niet bij passen

Staat er wel 1 op corsaa.nl en dan het forum.
    Maar mijn mening plaats ik niet, dussssss.

Is lelijkste wat je kan doen. Maakt niet uit op welke auto. Dat vind ik persoonlijk hoor.

origineel gepost door R.Frankhuisen
    Een vriend van mij heeft een hele mooi seat codoba type 1 en die heeft ook een bra en dat ziet er echt vet uit!!:D

@ dennis het is alleen voor je motorkap he :P

je hebt ze ook voor je bumper en motorkap ;)

vind niet echt lelijk

Een Porsche-logo op je Corsa.. ik weet het niet hoor :P Maar opzich, zo in het beige gaat het wel maar ik ben er niet kapot van…

Iemand toevallig een foto van een corsa a met een bra??:wtf

Ik heb er nog nooit 1 gezien met bra..

origineel gepost door Rio-man
    Een Porsche-logo op je Corsa..

:puke:puke

origineel gepost door robert_corsa
    Is lelijkste wat je kan doen. Maakt niet uit op welke auto. Dat vind ik persoonlijk hoor.

Vind het ook geen gezicht die dingen.

Komt uit Belgie toch die rage?

Als je gewoon afstand tot je voorganger houdt heb je al 95% minder kans op pitten. Die zeemlappen voor over de motorkap zijn voor de hardcore bumperklevers.:P

Je ziet ze ook heel veel in Amerika… Daar rijd volgensmij een kwart van de auto’s met een poetslap op de motorkap. Hoofdzakelijk nieuwe en getunede auto’s. Ga voor de grap maar eens wat Amerikaanse tuningsites af, ik weet bijna zeker dat je geen site tegenkomt waar geen foto’s staan met auto’s met een bra…

wil iemand mij nou is vertellen wat een bra is
    mischien domme vraag maar ik weet het echt niet:wub:wub
    vgr tonsr.

hoes over het voorste deel van je motorkap.

http://www.autobra.nl geloof ik.

staat op enkele auto’s erg vet.

mayhem,he kerel bedankt,ja ik heb dat wel vaker gezien ,maar wist niet dat ze zoon ding bra noemen jo.
    vgr tonsr.

Nee, dan rij ik toch liever topless rond :jerry

tja… Het is een kwestie van smaak. Ik vind het persoonlijk niet mooi en idd wat wagnas al zei: iets meer afstand houden tot je voorganger is toch de beste optie. Alhoewel met de Zoab van tegenwoordig, laat ook zo los…

origineel gepost door Rio-man
    Een Porsche-logo op je Corsa.. ik weet het niet hoor :P Maar opzich, zo in het beige gaat het wel maar ik ben er niet kapot van…

:p

Mijn god :jerry

@ Dunnow: dat mag echt niet hoor! Gooi die velgen met adapters maar hier in de tuin! :jerry

Was voor 2 jaar van een maat van me, vond de Bra en de Porsche velgen toch echt wel netjes staan op deze corsa A.

Nicee:wors

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 49)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.