Boordcomputer verlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Boordcomputer verlichting

21 berichten aan het bekijken - 26 tot 46 (van in totaal 46)
  • Auteur

Wit is ook wel strak ja.. Maar das ook weer Audi etc.. :)

maakt dat wat uit wat voor kleur bij welke auto hoort,ik zet gewoon wat ik mooi vindt en dat is later blauw plasma,met vw golf/polo
    bolle naalden 2005- die mix met opel teler met golf naalden vindt ik mooi.

Dus als ik xenon plaats wil ik een audi of een bmw?? OF devil eyes of angel eyes??

Ik vind blauw een leuke sfeer hebben.

Hoe ik een opel herken? Het fijne rijgedrag, lage verbruik, weinig lawaai. Hier in maasmechelen is er veel rasverschil :D niks racistisch hoor komen goed overeen.. maar meestal als je een volkswagen heb ben je een turk.. als je een alfa of een fiat hebt ben je een italiaan.. de belgen rijden hier in FORD en OPEL… dat is ook een reden.. zijn met een groepje van 4 allemaal opels.. ene heeft de nieuwe astra GTC ik met een G nog iemand met een G en dan iemand met een corsa plat op de grond

klopt blauw is ook gewoon een coole kleur ,en iedereen die de LED evolutie heeft meegemaakt weet wel hoelang we op blauwe
    LEDs hebben moeten wachten ,en is nu het er is willen we het ook volop benutten toch :)

p.s heb ook angel-eyes(BMW) alleen de echte bmw,s zijn toch net weer wat mooier.

[rquote=1906044&tid=145595&author=DarkNL08]Ik heb alles helder wit gemaakt, vind ik een stuk sjieker :)[/rquote]

Heb je hier toevallig een foto van? lijkt me inderdaad ook wel wat.

nexus ik ga ook voor angels.. met xenon =D duurt wel nog even maar is idd prachtig :) hoop gwn dat de ringen niet geelig zijn

daar kan je ook t5 ledjes in plaatsen :agent

de gewone angel-eyes zijn wel een beetje geelig helaas er zitten wel 2 felle witte leds in per ring wat de hele ring moet verlichten
    wat niet goed lukt,zeker niet overdag,maar de ringen zijn later eventueel wel te vervangen door SMD LED ringen en die zijn
    net zo fel als die van een BMW zo niet nog feller ,en kunnen meteen als DRL dienen zo fel zijn ze,maar het is wel een heel
    werk om ze zo te kunnen krijgen.

in de koplampen de stads lampjes kan je inderdaad gewoon witte T5 Led lampjes steken ,wel de witte anders plukken ze je
    van de weg,blauwe T5 kun je als binnen verlichting gebruiken en geeft een mooi effect zeker als je de automatische dimende verlichting hebt zoals in een Corsa C hebt :)

Heb nog een topic geopend.. heb blauwe leds geplaatst maar kan niet eens meer mijn nummers lezen van de km teller..

iemand plannen?

de leds moet je eerst licht op schuren zodat ze rondom licht uitstralen,en hoe bedoel je dat je je cijfers niet meer ziet ,kwa licht
    opbrengst of doen cijfers van de totaal km-stand/dag teller het niet meer of zo ?

de licht opbrengst is zeer weinig moet ik miss een gele plaat of iets weg halen?

ik zou het van een astra niet weten of daar een gele plaat in zit dat zou wel het blauwe light kunnen tegen kunnen houden.
    want als je eerst witte lampjes of ledjes had en een beetje amber/geel achtige cijfers had zou dat het kunnen verklaren .

waar zit deze plaat

dat weet ik dus niet of die er in zit ken de astra tellers niet alleen van de corsa c en b even hier na vragen op het forum aan
    de astra rijders.

ok nexyboy.. hartelijk bedankt al

misschien anders maar weer alles uit elkaar halen op een saaie zondag ,en je wijzer plaat er even af halen om te kijken of er
    nog wat achter zit .
    maar pas op dat je wijzers niet kapot maakt,bij corsa c is het tegen de klok in draaien en meteen ook zachtjes naar je toe trekken.

zeker ,is meteen ook al duidelijk hoe je teller in elkaar zit,vindt vooral het gedeelte van de naalden mooi blauwe cijfers en rode
    wijzers.

Er is ene te vinden op youtube.. als je rijdt tot 50kmh is u wijzer blauw dan word die groen tot 140 en dan rood…

3 kleuren naarmate hoe harder je rijdt… prachtig gewoon.. en dan heeft nog iemand ene gemaakt die streepjes langs de cijfers volgen u wijzer…

allemaal heel mooi ,en heb nu ook meteen weer wat inspiratie om weer iets te gaan knutselen :P

ja word mijn zomersproject… ik plaats alles op dit forum..

Heb gisteren Xenon geplaatst met opelhouders.. heb fotos.. plaats ze ook bij de how to.

21 berichten aan het bekijken - 26 tot 46 (van in totaal 46)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.