Boordcomputer laten programmeren

Forumindex Forums Modellen Astra Boordcomputer laten programmeren

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo Astra rijders :P:P

Ik ben net naar de Opel dealer geweest omdat ik in een topic hier las als je een nieuwe radio hebt geplaatst en dus niet meer de originele hebt en je het stoort dat als je de radio aanzet dat de datum verdwijnt dat je langs de dealer kunt gaan om eventjes je boordcomputer opnieuw te laten programmeren.

Nou ben daar geweest en die vragen zich eventjes 30 euro voor dit te doen, en is 5 minuten werk. Vind dit dus best afzetterij, maar goed er was nog een oplossing las ik hier om een kabel door te knippen.

Wil ik me daar wel aan wagen maar moet wel de goede zijn stond er zodat je niet het gedeelte van je antenne doorknipt.

Maar nu dus de vraag hoe ben ik dan 100% zeker dat ik de goede door knip en waar zit deze om door te knippen.

Bedankt voor jullie reacties alvast!

Je heb er volgens mij ook een tussenkabel voor om dat display met je radio te laten werken zou je eens moeten informeren bij een automaterialen zaak

origineel gepost door TheGeneral
    Je heb er volgens mij ook een tussenkabel voor om dat display met je radio te laten werken zou je eens moeten informeren bij een automaterialen zaak

Ja had ik al gelezen op het forum dat dit er is :D:D dus dat komt goed alleen nu nog de goede kabel weten te vinden:angel

Ik gaat volgende week een andere radio uitzoeken en bestellen en ik neem meteen zo een kabeltje ik weet niet of je geduld heb maar zodra ik weet dat het werkt hoor je het wel

als je deze niet opel radio op het display wil laten werken moet je de kabel NIET doorknippen

zowiezo ben ik niet VOOR knippen in de radio bekabeling als het niet hoeft, tis ten slotte een originele kabelboom.

Ik heb bij mijn zoektocht naar toen een Astra-F alle Astra’s met verknipte radio kabels laten staan!!

i de astra die ik toen kocht zat een originele radio gelukkig.

in mijn Vectra zat gelukkig ook een originele radio.

Wat je in mijn ogen beter kan doen is de betreffende pin uit de display tekker wippen en intapen, kan je m altijd nog eens netjes terug zetten als je wel een radio hebt die displya bediening kan hebben.

Mijn mijn voorkeur gaat nog steeds naar omprogrammeren.

willem

origineel gepost door TheGeneral
    Ik gaat volgende week een andere radio uitzoeken en bestellen en ik neem meteen zo een kabeltje ik weet niet of je geduld heb maar zodra ik weet dat het werkt hoor je het wel

Geduld genoeg haha rij er al een jaar mee, en was toevallig op die topic uitgekomen en dacht hey dat is wel fijn wil ik ook.

Dus wachten is geen probleem..

origineel gepost door wim-v6
    als je deze niet opel radio op het display wil laten werken moet je de kabel NIET doorknippen

zowiezo ben ik niet VOOR knippen in de radio bekabeling als het niet hoeft, tis ten slotte een originele kabelboom.

Ik heb bij mijn zoektocht naar toen een Astra-F alle Astra’s met verknipte radio kabels laten staan!!

i de astra die ik toen kocht zat een originele radio gelukkig.

in mijn Vectra zat gelukkig ook een originele radio.

Wat je in mijn ogen beter kan doen is de betreffende pin uit de display tekker wippen en intapen, kan je m altijd nog eens netjes terug zetten als je wel een radio hebt die displya bediening kan hebben.

Mijn mijn voorkeur gaat nog steeds naar omprogrammeren.

willem

Ik ben zelf ook niet van het doorknippen dat is iets voor de echte “hobbyisten” die ook nog vaak een kroonsteentje gebruiken ipv stekkker verbindingen

haha precies de knutselaars onder ons :P:P:P:P

Maar goed dan na de vakantie maar om laten programmeren das denk ik wel beter, beter 30 euro uitgeven en het goed hebben dan gaan knippen en dadelijk met alle gevolgen.

bedankt

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.