boordcomputer doet niet meer

Forumindex Forums Modellen Astra boordcomputer doet niet meer

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

sinds zaterdag is me boordcomputer er mee opgehouden iemand een idee wat het is zekering is het niet heb ik al nagekeken…

lampje zelf stuk??

en om wat voor astra gaat het hier??

f-g-h-j ???

even in haar posthistorie gekeken:

opel astra g
    bouwjaar 1998
    motor 1.6
    km 116.000

lampje nakijken idd.

Heb je niet met de dashboard verlichting zitten draaien? Dan gaat bij de Astra F ook je display uit…

idd een astra g

maarre dan vraag 2 hoe kom ik bij het lampje??

er zitten 3 lampjes in je boordcomputer, om erbij te komen moet heel je console eruit.

dat word nog een heel karwei dan… aan de onderkant krijg ik um wel los maar dan de rest nog…

http://www.steve010.nl/toepassingen/astrag/astrag_inbouw.htm

Hier staat het mooi uitgelegd hoe je alles los krijgt.

ik dank u wel…

Lijkt mij erg sterk dat ineens alle 3 de lampjes kapot zijn .:hmmz

@margriet, heb je niet toevallig aan je draaiknop gezeten voor dashboard verlichting?? Ik heb me aan het begin ook wel eens een ongeluk gezocht naar waarom dit niet werkt.

nee die heb ik nog nagekeken maar dat is het dus niet… ik vind het ook vreemd dat ie ineens niet meer werkt zaterdagnacht tijd in de auto gezeten eerst op contact toen deed ie het nog wel. daarna contact afgezet en later weer aangezet toen alleen niet op gelet of ie het nog deed daar kwam ik de volgende dag pas achter…

heb dus vanmiddag het console losgehaald en nieuwe lampjes gehaald en erin gezet alleen zonder resultaat hij doet nog steeds niks… iemand nog een suggestie??

De stekker aan de achterzijde zit wel goed vast? Geeft deze wel licht? Heeft de auto in de zon gestaan? Soms overlijden ze na langdurig in de felle zon te staan. Dan kun je deze enkel nog vervangen.

stekker zat goed vast die was ook niet los te krijgen, maar of ie licht geeft dat zou ik je nie kunnen vertellen…

vanmiddag toch maar weer eens 1 voor 1 al mijn zekeringen nagekeken en met dat ik eigenlijk het middenconsole weer wil loshalen zie ik in een keer licht in de duisternis schijnbaar toch 1 van de zekeringen geweest die niet helemaal goed zat ofzo maar hij doet het dus weer….

ikke weer blij…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.